Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I

PRP: 9,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 7,02 lei
Diferență: 1,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a V-a. Semestrul I. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.

Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.

Autor: Vasile Goran, Maria-Emilian Goian, Rita Citiuc
Anul aparitiei: 2009
Editura: Nomina
Nr. pagini: 93

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0639 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.