Kawasaki Guy, Arta retelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatorii experimentati
PRP: 37,57 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,81 lei
Diferență: 6,76 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Guy Kawasaki
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
Pana acum trebuie sa fie clar ca, indiferent daca promovezi o afacere, un produs sau pe tine insuti, retelele sociale sunt in topul lucrurilor care determina daca vei avea succes sau daca vei esua. Si exista nenumarati experti, autori si consultanti dornici sa te sfatuiasca.
Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri. Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune ca este cea mai buna persoana pe social media pe care a cunoscut-o vreodata, pentru a oferi Arta retelelor sociale– unicul ghid esential de care ai nevoie pentru a obtine un maximum de beneficii pentru timpul, efortul si banii investiti.
Cu mai bine de o suta de sfaturi practice, trucuri si observatii, autorii prezinta o strategie completa de a construi o prezenta concentrata, riguroasa si convingatoare pe cele mai populare platforme de retele sociale. Ei iti arata pasii necesari pentru construirea unei baze solide si iti arata cum sa iti capitalizezi bunurile digitale, sa iti optimizezi profilul, sa atragi mai multi oameni care sa te urmareasca si sa integrezi eficient social media si blogul.
Pentru incepatorii coplesiti de prea multe optiuni, dar si pentru profesionistii experimentati, dornici sa-si imbunatateasca strategia, Arta retelelor sociale este plina de tactici care au dovedit ca aduc rezultate in realitate. Sau, asa cum spune Guy:„continut de cea mai buna calitate, fara informatii de umplutura".
„Scopul acestei carti este sa iti permita sa te descurci extraordinar cu retelele sociale. Presupunem ca esti familiarizat cu elementele de baza si ca folosesti retelele sociale in scopuri de business, fie pentru tine insuti, fie pentru o organizatie. Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus ca eu si Peg suntem in transeele retelelor sociale si nu intr-o„camera de razboi" la sediul central. Am acumulat cunostintele prin experimentare si sarguinta, nu pompos, prin sofisme si participari la conferinte. Chiar si asa, n-ar trebui sa consideri litera de lege ceea ce spunem. Acestea sunt ponturile, trucurile si descoperirile noastre si speram sa functioneze si la tine. Totusi, intr-o lume ideala, ti-ai dezvolta tehnici mai bune decat ale noastre si ne-ai spune si noua cum sa ne imbunatatim practicile.” - Guy Kawasaki& Peg Fitzpatrick, iulie 2014
Nr. de pagini: 192
Anul aparitiei: 2015
Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri. Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune ca este cea mai buna persoana pe social media pe care a cunoscut-o vreodata, pentru a oferi Arta retelelor sociale– unicul ghid esential de care ai nevoie pentru a obtine un maximum de beneficii pentru timpul, efortul si banii investiti.
Cu mai bine de o suta de sfaturi practice, trucuri si observatii, autorii prezinta o strategie completa de a construi o prezenta concentrata, riguroasa si convingatoare pe cele mai populare platforme de retele sociale. Ei iti arata pasii necesari pentru construirea unei baze solide si iti arata cum sa iti capitalizezi bunurile digitale, sa iti optimizezi profilul, sa atragi mai multi oameni care sa te urmareasca si sa integrezi eficient social media si blogul.
Pentru incepatorii coplesiti de prea multe optiuni, dar si pentru profesionistii experimentati, dornici sa-si imbunatateasca strategia, Arta retelelor sociale este plina de tactici care au dovedit ca aduc rezultate in realitate. Sau, asa cum spune Guy:„continut de cea mai buna calitate, fara informatii de umplutura".
„Scopul acestei carti este sa iti permita sa te descurci extraordinar cu retelele sociale. Presupunem ca esti familiarizat cu elementele de baza si ca folosesti retelele sociale in scopuri de business, fie pentru tine insuti, fie pentru o organizatie. Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus ca eu si Peg suntem in transeele retelelor sociale si nu intr-o„camera de razboi" la sediul central. Am acumulat cunostintele prin experimentare si sarguinta, nu pompos, prin sofisme si participari la conferinte. Chiar si asa, n-ar trebui sa consideri litera de lege ceea ce spunem. Acestea sunt ponturile, trucurile si descoperirile noastre si speram sa functioneze si la tine. Totusi, intr-o lume ideala, ti-ai dezvolta tehnici mai bune decat ale noastre si ne-ai spune si noua cum sa ne imbunatatim practicile.” - Guy Kawasaki& Peg Fitzpatrick, iulie 2014
Nr. de pagini: 192
Anul aparitiei: 2015
OPINIA CITITORILOR