JOCURI DIDACTICE (clasele I-a si a II-a). Pentru formarea si dezvoltarea unor competente la elevii din clasele invatamantului primar

PRP: 18,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,80 lei
Diferență: 7,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2013

DESCRIERE

Daca jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil isi modeleaza propria-i statuie, atunci cu prisosinta procesul de predare-invatare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei tinte; elev si cadru didactic conlucreaza, genereaza acele forte necesare formarii si informarii.

Pornind de la litere jucause, incurcaturi de limba, prin jocuri de-a numaratoarea, desene cu numere, spre adevar si minciuna, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat si entuziasmat invata sa comunice, intelege ce este matematica, se descopera ca om, contribuie la sanatatea si motricitatea proprie.

Lucrarea de fata a fost realizata pentru a raspunde continuturilor specifice curriculumului claselor I si a II-a. Aceasta expune, explica folosind drept criteriu de ordonare disciplina scolara, dar si dificultatea in abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competente fundamentale in formarea personalitatii copilului


Autor: Alexandrina Dumitru, Viorel-George Dumitru 
Format: 20, 5x26 cm
Numar pagini: 128
Aparitie: 2014
JOCURI DIDACTICE pentru formarea si dezvoltarea unor competente la elevii din clasele invatamantului primar (clasele I-a si a II-a)

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0548 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.