Jocul Vanzarii, Bogdan Vaida, Stepout Publishing House
DESCRIERE
In Jocul Vanzarii nu te invitam la citit, ci te indemnam la actiune eficienta pentru a obtine rezultatele dorite din partea clientilor tai.
De ce merita sa citesti cartea:
Iti prezinti produsul in cel mai ATRACTIV mod posibil
Identifici si bifezi CRITERIILE DE CUMPARARE ale clientilor
Tratezi OBIECTIILE clientilor DIFICILI, uneori, chiar inainte sa apara
Ofertezi pe limbajul lor, utilizand TACTICI irezistibile
Afli cum sa ajungi la INCHIDEREA VANZARII
Utilizezi in avantajul tau contextul unde are loc vanzarea
Toate acestea, transmise prin exemple concrete, explicate tehnic si aduse in realitatea ta prin intermediul provocarilor noastre.
Ce contine cartea:
Capitolul 1 – Salut! Sunt eu, produsul tau!
Cele doua reguli de aur legate de produsul tau
Capitolul 2 – Conteaza unde vindem…
Secretele a cinci locatii in care vindem in mod frecvent: la biroul tau, la biroul clientului, la telefon, la restaurant, la o conferinta
Capitolul 3 – Greu, greu… tot mai greu
Cum sa recunosti sase tipuri de clienti dificili si cum sa-i administrezi
Capitolul 4 – inde-i mamei linistea…
Descopera Dominantul, Influentul, Stabilul si Constiinciosul si intelege cum sa vinzi tinand cont de tipologiile comportamentale
Capitolul 4. 5 – Vinde Butoiul Perceptiei
Stapaneste filtrele de perceptie si vinde-i Vizualului, Auditivului si Kinestezicului
Capitolul 5 – Tu stii ce vrea…
Cum sa-ti asculti clientul, cum sa intelegi nevoia din spatele nevoii si cum sa adresezi intrebari mai ceva ca Sherlock Holmes
Capitolul 6 – Scump, doamna, scump!
Cauzele aparitiei obiectiilor, administrarea intrebarilor clientului si Modelul AIR de gestionare a obiectiilor
Capitolul 7 – Cred, vreau …
Manifestarea convingerilor limitative si modul in care putem sa le transformam in convingeri productive
Capitolul 8 – Clientul, papucii si oferta!
Cum sa te armonizezi cu clientul tau, cum sa identifici criteriile de cumparare si cum sa creezi oferte de nerefuzat
Capitolul 9 – Cum sa-ti convingi…
Legile persuasiunii in actiune, transpuse in 12 tactici pentru influentarea clientului in timpul vanzarii si alte 6 pentru inchiderea vanzarii
OPINIA CITITORILOR