Jocul Vanzarii, Bogdan Vaida, Stepout Publishing House

PRP: 85,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 80,75 lei
Diferență: 4,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2020

DESCRIERE

In Jocul Vanzarii nu te invitam la citit, ci te indemnam la actiune eficienta pentru a obtine rezultatele dorite din partea clientilor tai.

 

 

 

De ce merita sa citesti cartea:

 

Iti prezinti produsul in cel mai ATRACTIV mod posibil

Identifici si bifezi CRITERIILE DE CUMPARARE ale clientilor

Tratezi OBIECTIILE clientilor DIFICILI, uneori, chiar inainte sa apara

Ofertezi pe limbajul lor, utilizand TACTICI irezistibile

Afli cum sa ajungi la INCHIDEREA VANZARII

Utilizezi in avantajul tau contextul unde are loc vanzarea

Toate acestea, transmise prin exemple concrete, explicate tehnic si aduse in realitatea ta prin intermediul provocarilor noastre.

 

 

Ce contine cartea:

 

 

 

Capitolul 1 – Salut! Sunt eu, produsul tau!

Cele doua reguli de aur legate de produsul tau

Capitolul 2 – Conteaza unde vindem…

Secretele a cinci locatii in care vindem in mod frecvent: la biroul tau, la biroul clientului, la telefon, la restaurant, la o conferinta

 

Capitolul 3 – Greu, greu… tot mai greu

Cum sa recunosti sase tipuri de clienti dificili si cum sa-i administrezi

 

Capitolul 4 – inde-i mamei linistea…

Descopera Dominantul, Influentul, Stabilul si Constiinciosul si intelege cum sa vinzi tinand cont de tipologiile comportamentale

 

Capitolul 4. 5 – Vinde Butoiul Perceptiei

Stapaneste filtrele de perceptie si vinde-i Vizualului, Auditivului si Kinestezicului

 

Capitolul 5 – Tu stii ce vrea…

Cum sa-ti asculti clientul, cum sa intelegi nevoia din spatele nevoii si cum sa adresezi intrebari mai ceva ca Sherlock Holmes

 

Capitolul 6 – Scump, doamna, scump!

Cauzele aparitiei obiectiilor, administrarea intrebarilor clientului si Modelul AIR de gestionare a obiectiilor

 

Capitolul 7 – Cred, vreau …

Manifestarea convingerilor limitative si modul in care putem sa le transformam in convingeri productive

 

Capitolul 8 – Clientul, papucii si oferta!

Cum sa te armonizezi cu clientul tau, cum sa identifici criteriile de cumparare si cum sa creezi oferte de nerefuzat

 

Capitolul 9 – Cum sa-ti convingi…

Legile persuasiunii in actiune, transpuse in 12 tactici pentru influentarea clientului in timpul vanzarii si alte 6 pentru inchiderea vanzarii

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0596 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.