Introducere in creativitatea publicitara

PRP: 26,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,18 lei
Diferență: 3,77 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sunt identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sunt utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 


Cuprins: Ideea– singurul minereu necotat la Bursa• Sintaxa creativitatii publicitare• Creativitatea sau provocarea de idei noi• Pragmatica ideilor publicitare• Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului• Exercitii de mobilitate creativa


ANUL APARITIEI:    2011
NUMAR PAGINI:    240
FORMAT:    160x235

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0439 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.