Introducere in comunicarea politica

PRP: 34,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,06 lei
Diferență: 4,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 320
Format: 160x235

DESCRIERE

Introducere in comunicarea politica. Brian McNair-Introducere in comunicarea politica. Prezentare: Traducere de Claudiu Veres. Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale. Cuprins: Politica in era mediatizarii • Opinia publica si sfera publica • Democratia si mijloacele de comunicare • Efectele comunicarii politice • Comportamentul de vot • Efectul publicitatii politice • Nevoia de stiri • Partidele si comunicarea politica • Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale • Grupurile de presiune • Terorismul si oxigenul publicitatii • Conflictele internationale si comunicarea politica

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0780 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.