Inovatia ca solutie in afaceri - Crearea si mentinerea unei cresteri de succes
PRP: 27,94 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,96 lei
Diferență: 6,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Clayton Christensen
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Inovatia ca solutie in afaceri de Clayton Christensen. Paradoxul cresterii unei firme
In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili.ªi nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile.
Initiativele de afaceri esueaza— afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor— deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv, inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur.
Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema, creand ele insele disruptii de piata, in loc sa se lase distruse de acestea.
Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil, care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila.
Christensen si Raynor identifica, mai intai, fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru, destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite, la momentul potrivit. In cele din urma, disruptia astfel realizata va avea succes.
Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii:
— Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu?
— Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti?
— Ce segmente de consumatori vizam mai intai, daca avem o oferta inedita?
— Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei?
— De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere?
— Cum alegem cei mai potriviti manageri, pentru a pune in practica noua idee?
— Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor?
Dezvaluind principii contraintuitive, care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei, aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva, menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii.
„O arte fascinanta; Inovatia ca solutie in afaceri e pentru cititori ca o cutie cu bomboane...“
New York Times
„Inovatia ca solutie in afaceri invata firmele cum sa devina vanator, in loc de prada.“
Newsweek
„Gandire originala din abundenta... un adevarat manual pentru managerii care vor sa initieze disruptia de piata, si nu sa fie nimiciti de aceasta.“
Financial Times
„Aceasta carte se ridica la inaltimea promisiunilor: e mai mult decat o lectura captivanta, datorita rigorii logice si claritatii recunoscute a lui Christensen; e un instrument pretios pentru orice intreprinzator.“
Fast Company
„Accesibil si riguros; un manual de supravietuire pentru managerii corporatisti... sfaturi patrunzatoare, care vin exact in momentul potrivit, pentru o economie care inca se mai lupta sa-si revina.“
BusinessWeek
„Un bestseller provocator...“
Business 2. 0
„Un adevarat ghid, in ceea ce priveste inovatia din interiorul marilor companii.“
USA Today
„O carte profunda.“
Fortune
„Autorii au anticipat urmatorul val...“
CIO Magazine
„Inovatia ca solutie in afaceri ofera un mare numar de exemple concrete.“
San Jose Mercury News
„Un model promitator pentru elaborarea inovatiei.“
Toronto Globe and Mail
„Inovatia ca solutie in afaceri traseaza sinuosul drum pe care trebuie sa-l parcurga acele companii mature care vor sa se reinventeze.“
Washington Post
„O perspectiva inteligenta, receptiva (si adesea contra-intuitiva) asupra inovatiei.“
Miami Herald
„Stimulativa si profitabila.“
Publishers Weekly
Numar pagini: 304
Format: 15 x 23, 5 cm
Anul aparitiei: 2010
In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili.ªi nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile.
Initiativele de afaceri esueaza— afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor— deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv, inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur.
Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema, creand ele insele disruptii de piata, in loc sa se lase distruse de acestea.
Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil, care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila.
Christensen si Raynor identifica, mai intai, fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru, destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite, la momentul potrivit. In cele din urma, disruptia astfel realizata va avea succes.
Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii:
— Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu?
— Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti?
— Ce segmente de consumatori vizam mai intai, daca avem o oferta inedita?
— Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei?
— De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere?
— Cum alegem cei mai potriviti manageri, pentru a pune in practica noua idee?
— Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor?
Dezvaluind principii contraintuitive, care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei, aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva, menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii.
„O arte fascinanta; Inovatia ca solutie in afaceri e pentru cititori ca o cutie cu bomboane...“
New York Times
„Inovatia ca solutie in afaceri invata firmele cum sa devina vanator, in loc de prada.“
Newsweek
„Gandire originala din abundenta... un adevarat manual pentru managerii care vor sa initieze disruptia de piata, si nu sa fie nimiciti de aceasta.“
Financial Times
„Aceasta carte se ridica la inaltimea promisiunilor: e mai mult decat o lectura captivanta, datorita rigorii logice si claritatii recunoscute a lui Christensen; e un instrument pretios pentru orice intreprinzator.“
Fast Company
„Accesibil si riguros; un manual de supravietuire pentru managerii corporatisti... sfaturi patrunzatoare, care vin exact in momentul potrivit, pentru o economie care inca se mai lupta sa-si revina.“
BusinessWeek
„Un bestseller provocator...“
Business 2. 0
„Un adevarat ghid, in ceea ce priveste inovatia din interiorul marilor companii.“
USA Today
„O carte profunda.“
Fortune
„Autorii au anticipat urmatorul val...“
CIO Magazine
„Inovatia ca solutie in afaceri ofera un mare numar de exemple concrete.“
San Jose Mercury News
„Un model promitator pentru elaborarea inovatiei.“
Toronto Globe and Mail
„Inovatia ca solutie in afaceri traseaza sinuosul drum pe care trebuie sa-l parcurga acele companii mature care vor sa se reinventeze.“
Washington Post
„O perspectiva inteligenta, receptiva (si adesea contra-intuitiva) asupra inovatiei.“
Miami Herald
„Stimulativa si profitabila.“
Publishers Weekly
Numar pagini: 304
Format: 15 x 23, 5 cm
Anul aparitiei: 2010
OPINIA CITITORILOR