Inovarea si internationalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societatii cunoasterii

DESCRIERE

Lucrarea dezvaluie anumite „radacini”/conditionari, istorice si de alt tip, privind activitatea inovativa din firme ce au o anumita influenta asupra competitiei economice dintre marile corporatii multinationale din principalele tari ale lumii, in contextul aparitiei unor companii de tip latecomers din China, India sau Coreea de Sud care au reconfigurat propriu-zis arhitectura economiei globale incepand cu 2000 si pana in prezent.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0627 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.