Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Guy Kawasaki
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali.
Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.
”Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.” Guy Kawasaki
Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice
Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple
Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. Michael Gartenberg, director Gartner
Numar pagini:280
Anul aparitiei:2012
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.
”Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.” Guy Kawasaki
Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice
Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple
Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. Michael Gartenberg, director Gartner
Numar pagini:280
Anul aparitiei:2012
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Titluri de aceiași autori
‹
41,65 lei
PRP: 49,00 lei
30,81 lei
PRP: 37,57 lei
›
Categorii
+-- Carte straina
- Carte scolara
- Carti medicale
- Dictionaries
- Grammar
- Carti pentru copii in limba engleza
- Activity books
- Art and craft books
- Babies and toddlers books
- Childrens fiction books
- Christmas books
- Colouring books Tweet
- Cooking and gardening books
- Encyclopedias, general knowledge
- English language
- Fairy tales and classic stories
- Foreign languages
- Geography books and atlases
- Gift books
- Growing up and mental health
- History books
- Maths books
- Music books
- Nature and outdoors
- Picture books
- Puzzles, games and quizzes
- Religions
- Science books
- Sports books
- Sticker books
- Literatura
- Carti diverse
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Jucarii si jocuri
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straine
- Literatura pt. copii
- Manuale scolare
- Medicina
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didactice
- Biologie
- Stiinte pentru clasele primare
- Fizica
- Chimie
- Matematica
- Informatica - planse
- Geografie
- Istorie
- Limba romana
- Limbi straine
- Arte
- Planse pentru clasele I-IV si V-VIII
- Sport
- Mobilier scolar
- Mobilier de laborator
- Tablete interactive
- Videoproiectoare interactive si clasice
- Echipamente audiovizuale (ecrane de proiectie)
- Aviziere si table scolare
- Jucarii matematice
- Birotica si papetarie
- Accesorii computer
- Afisare si prezentare
- Accesorii table magnetice
- Agende
- Agrafe, pioneze, ace cu gamalie
- Benzi adezive si dispensere
- Cabinete, flipcharturi si hartie
- Capsatoare, capse, decapsatoare
- Cosuri pentru hartii
- Ecusoane si accesorii
- Elastice, accesorii ambalare
- Foarfeci
- Mape pentru birou
- Panouri, suporti, aviziere
- Perforatoare de birou
- Seturi pentru birou
- Suporti articole birou
- Table magnetice, plannere
- Tavite, suporti documente
- Tipizate
- Articole birotica
- Consumabile imprimante
- Coperti si etichete
- Crafting si hobby
- Hartie si accesorii
- Instrumente de scris
- Ascutitori
- Corectoare
- Creioane mecanice, creioane
- Instrumente de scris de lux
- Linere
- Markere cerneala pe baza de apa
- Markere cu destinatie speciala
- Markere pentru CD/DVD
- Markere pentru desen
- Markere pentru textile
- Markere permanente
- Markere table si flipcharturi
- Markere universale
- Mine creion mecanic
- Pixuri cu gel
- Pixuri cu mecanism
- Pixuri de unica folosinta
- Pixuri fara mecanism
- Pixuri metalice
- Pixuri multifunctionale
- Rezerve pixuri
- Rollere
- Seturi pix si stilou
- Stampile, tusuri, tusiere
- Stilouri si rezerve
- Textmarkere
- Lucru
- Mobilier si accesorii
- Organizare si arhiva
- Protocol si curatenie
- Rechizite scolare
- Acuarele si seturi pictura
- Adeziv / Lipici
- Ascutitori
- Caiete scolare format A4, A5
- Caiete speciale
- Carioci si markere
- Carnetele A6, A7
- Creioane si creioane colorate
- Foarfeci pentru copii
- Genti, rucsaci si penare scolare
- Ghiozdane
- Instrumente de desen
- Instrumente de scris
- Plastilina si materiale modelaj
- Portofele
- Radiere
- Uz didactic
- Tehnica de birou
- Reviste si integrame
Edituri
+-- ARAMIS [-25%]
- PRESTIGE [-20%]
- TREI [-25%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-14%]
- CORINT [-40%]
- FARMA MEDIA [-15%]
- BUSINESSTECH [-35%]
- CARTEX [-30%]
- ROXEL [-35%]
- C.H.BECK [-14%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-25%]
- METEOR PRESS [-15%]
- SHIK [-26%]
- UNIVERSITARA [-14%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-18%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-10%]
- ...alte edituri
OPINIA CITITORILOR