In stilul Virgin. Secrete pe care nu le inveti la nicio scoala economica
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Richard Branson
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
"Nu exista o cale mai buna de a invata cum sa reusesti in afaceri decat sa inveti din greseli – ale tale sau ale altora. Am vazut adesea studii de caz in care se analiza cum si de ce anumite companii au atins recorduri, si-au crescut bugetele si au reusit dincolo de orice inchipuire. Astfel de studii isi au utilitatea lor, desigur, dar povestile despre firmele care nu au mers foarte bine ma intereseaza in mod special. Invat mult mai multe din ele.
Unul dintre motivele pentru care companiile Virgin au avut succes de-a lungul anilor este acela ca le permitem angajatilor sa faca greseli – iar apoi sa invete din ele. Din moment ce structura noastra manageriala este total descentralizata, echipele noastre sunt provocate sa conduca afacerile ca si cum ar fi proprietatea lor. Am descoperit ca acest lucru creeaza un grad ridicat de loialitate, devotiune si inovare. Cand lucrurile merg prost, membrii echipei se simt atat de legati de companie incat isi sufleca manecile si se pun pe treaba." RICHARD BRANSON
"Proprietarilor de firme mici le este adesea greu sa invete cum sa gestioneze succesul. Cand o firma merge bine, multi patroni/directori generali incep sa se axeze exclusiv pe cresterea profitului, indiferent de costuri – abandonand tot ce facuse odata afacerea speciala. De obicei, fondatorul se muta intr-un birou mare la etaj si nu mai pune deloc piciorul in fabrica. Angajatii care au contribuit la succesul initial al companiei descopera brusc ca sunt ultimii care afla ce se intampla si ca punctele lor de vedere nu mai sunt apreciate sau cautate.
Asadar, incearca sa te asiguri ca firma ta creste intr-un ritm adecvat si, daca este posibil, implica-ti angajatii in evolutia ei. Daca detii o firma mica si te gandesti la o extindere, spune-le tuturor angajatilor despre planul tau – include-i pe toti, de la soferul de camion si pana la conducerea superioara - si solicita-le contributia. Daca este posibil, cel mai bine ar fi sa analizati impreuna detaliile extinderii, luand in considerare provocarile care stau in calea angajatilor si incluzand corectiile dorite de ei. Principalii castigatori vor fi clientii, iar rezultatul final va fi cel dorit de toata lumea." RICHARD BRANSON
Argumentul UniCredit Tiriac Bank
Intreaga filosofie de business a lui Richard Branson, pe care o regasim sintetizata in interviuri si articole publicate in ultimii ani in presa de specialitate, s-a strans in paginile acestei carti, iar lecturarea lor este recomandata tuturor celor care cred ca a invata din sfaturile unor guru din domeniu completeaza cu brio educatia institutionalizata.
Numar pagini: 336
Anul aparitiei: 2013
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
OPINIA CITITORILOR