Ghid practic de relatii publice

PRP: 36,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,78 lei
Diferență: 5,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 392
Format: 160x235

DESCRIERE

Ghid practic de relatii publice Prezentare: Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra companiei. Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica. Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza. Cuprins: Relatiile publice: arta sau stiinta? • Planul de relatii publice • Public(uri) • Relatiile publice si mixul de marketing • „Ce”-ul si „cum”-ul mesajului • Puterea imaginilor si a marcilor • Tipuri de campanii de marketing • Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite • Relatiile cu angajatii: puterea din interior • Informarea publica: imaginatie si energie • Alegerea unei agentii de relatii publice • Relatiile publice si mass-media • Gestionarea crizelor si relatiile publice • Portofoliul de relatii publice

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0490 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.