Ghid esential de promovare

Preț: 40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Ghid esential de promovare de Alexandra Zbuchea. Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor– branding-ul personal). Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare).
In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.

Autori: Alexandra Zbuchea , Florina Pinzaru, Cristina Galalae
Aparitie: 2009, Noiembrie
Format: 13x20 cm
Nr.pagini: 400

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0620 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.