Geografia Turismului. Metode de analiza in turism. Editia a III-a, revizuita si adaugita

PRP: 55,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 47,30 lei
Diferență: 7,70 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2014

DESCRIERE

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI

 Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11

 1. 1. Geografia turismului– obiect interdisciplinar de studiu /11

1. 2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15

1. 3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25

 Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30

2. 1. Perioada antica /30

2. 2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35

2. 3. Perioada engleza– secolele XVII-XVIII /38

2. 4. Perioada moderna– secolul XIX - inceputul secolului XX /41

 Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45

3. 1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45

3. 2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50

3. 3. Turismul si dezvoltarea durabila /59

 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65

 4. 1. Criterii de clasificare si particularitati /65

4. 2. Noi tipuri si forme de turism /82

Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91

 5. 1. Bazinul turistic al Europei /92

       5. 1. 1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92

       5. 1. 2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100

       5. 1. 3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105

5. 2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135

       5. 2. 1. Oferta pentru turism litoral /137

       5. 2. 2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141

5. 3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148

       5. 3. 1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151

       5. 3. 2. Turismul de lux. Studiu de caz– Dubai– Emiratele Arabe Unite /165

       5. 3. 3. Turismul de pionierat. Studiu de caz– Muntii Himalaya /168

5. 4. Bazinul turistic al Africii /170

 PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA

 Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177

6. 1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177

6. 2. Tipuri de indicatori turistici– criterii de clasificare/181

 Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186

7. 1. Transporturile turistice aeriene /187

7. 2. Transporturile turistice terestre /193

7. 3. Transporturile turistice navale /199

 Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201

8. 1. Structuri de cazare /201

8. 2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211

8. 3. Structuri si servicii de agrement /215

8. 4. Forta de munca din turism /  221

 Capitolul 9. PIATA TURISTICA– CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224

9. 1. Particularitatile pietei turistice /224

9. 2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227

       9. 2. 1. Motivatia turistica /228

       9. 2. 2. Factorii sociali si economici /231

9. 3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234

       9. 3. 1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235

       9. 3. 2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239

 PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR

 Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247

10. 1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247

10. 2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259

         10. 2. 1. Itemi cu alegere multipla / 259

         10. 2. 2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270

         10. 2. 3. Itemi de asociere / selectie / 276

         10. 2. 4. Itemi pe baza de suport cartografic /281

         10. 2. 5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287

 Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289

11. 1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289

11. 2. Proiectul semestrial /291

         11. 2. 1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293

         11. 2. 2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300

 BIBLIOGRAFIE /305

 ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica– TOP 100 / 310

ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313

ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial                                                      

                   U. N. E. S. C. O. /331

Nr. de pagini: 358
Anul aparitiei: 2014

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0723 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.