Exercitii progresive standard de limba si literatura romana, clasa a VIII-a
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
Editura COMPER ofera cele mai bune preturi participantilor la Concursul scolar national COMPER, elevi, profesori si parinti, concurs aprobat de M.E., oferind resurse de succes accesibile si performante de invatare si de pregatire metodica, denumite generic SOLUTIA COMPER DE INVATARE.
COMPER este un concept-pivot pentru o intreaga strategie de invatare bazata pe achizitii progresive standard si pe evaluari permanente in functie de standardul de invatare continut in programele scolare, in mod interactiv si diferentiat (prin activitati de consolidare, de aprofundare-excelenta si de ameliorare- remediere).
Diplomele si Certificatele Comper sunt o garantie a evaluarii corecte a rezultatelor invatarii, dar si a valorii resurselor educationale elaborate de cadrele didactice din Centrele de invatare Comper.
Auxiliarul didactic propune o parcurgere modulara a continuturilor din programa scolara, in functie de structura anului scolar. Caracterul autonom al fiecarei unitati de invatare propuse le ofera profesorilor si elevilor libertatea de a folosi acest instrument de lucru indiferent de manualul pe care il folosesc la clasa. Astfel, ceea ce este inclus in auxiliarul didactic in capitolul consacrat unui modul poate fi folosit in alt modul, in timpul orelor de limba si literatura romana, in functie de alegerea pe care o face fiecare cadru didactic cu privire la distribuirea continuturilor pe tot parcursul anului scolar.
Exercitiile sunt organizate prin respectarea continuturilor progresive standard din programa scolara actuala, precum si a principiului cresterii gradate in dificultate, astfel incat fiecare elev sa poata lucra diferentiat, in ritm propriu, cu posibilitatea de a reveni pentru a remedia si a aprofunda anumite aspecte insuficient consolidate.
Fiecare unitate de invatare se incheie cu un test de autoevaluare, cunoscuta fiind importanta evaluarii in realizarea progresului scolar. Testele de autoevaluare cuprind diferite tipuri de itemi, astfel incat elevul sa poata aplica notiunile teoretice intr-o maniera care sa stimuleze gandirea critica si creativitatea. De asemenea, fiecarui modul de invatare ii sunt atribuite un test de evaluare sumativa si o propunere de portofoliu al elevului. Folosirea metodelor alternative de evaluare contribuie la implicarea elevului in urmarirea propriului parcurs al invatarii.
In sectiunea dedicata ultimului modul, sunt incluse fise de lucru recapitulative, care urmaresc atat continuturile parcurse in anul scolar curent, cat si pe acelea din anii anteriori. Aceste fise pot fi foarte utile in pregatirea pentru proba de EVALUARE NATIONALA DE LA CLASA A VIII-A.
OPINIA CITITORILOR