Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a
PRP: 14,99 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,24 lei
Diferență: 3,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Padureanu Daniela
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Evaluarea trebuie conceputa nu numai ca un control al cunostintelor sau ca mijloc de masurare obiectiva, ci ca o cale de perfectionare, ce presupune o strategie globala asupra formarii si o etapa supraadaugata ori suprapusa procesului de invatare. Constituie un act integrat activitatii pedagogice. Evaluarea constituie o ocazie de validare a justetii secventelor educative, a comportamentului procesului didactic si un mijloc de delimitare, fixare si interventie asupra continuturilor si obiectivelor educatiei.
Evaluarea se refera la sistemul de invatamant, dar in stransa corelatie cu alte sisteme ale organismului social. Dar evaluarea trebuie sa vizeze si alte componente ale actului paideutic, prin raportarea acestora unele la altele. Astfel, este interesant de valorizat adecvatia obiectivelor scolare, concordanta dintre desfasurarile curriculare si paradigmele stiintei si culturii, raportul dintre continutul invatamantului si obiectivele instruirii, relatia dintre continuturile stipulate si posibilitatile si disponibilitatile elevilor, aprecierea activitatilor educative etc. si evaluarea si evaluarii insasi.
?Evaluarea deci in sens restrans, merita deci un loc important in invatamant? dupa cum aprecia marele pedagog Henri Pieron.
Clasa a IV-a, prima etapa a antrenamentului pentru formarea unor capacitati si aptitudini legate de domeniul umanist, in general, si istoric in special. Rolul invatatorului in predarea istoriei este determinant pentru organizarea activitatii elevilor astfel incat acestia sa dobandeasca nu numai cunostinte de moment, dar si deprinderi de munca, de investigare, de studiu folositoare pentru tot restul vietii. Deci si prin evaluarea cunostintelor se realizeaza obiectivele predarii istoriei la clasa a IV-a.
Daca trecutul a fost demn si plin de sacrificii, noi, dascalii, avem datoria sa deschidem portile sufletelor celor mici, care ne-au fost dati in grija pentru a-I adapa si pe ei din aceasta fantana nesecata a gloriei poporului roman.
Anul aparitiei : 2010
Nr.pagini: 144
Evaluarea se refera la sistemul de invatamant, dar in stransa corelatie cu alte sisteme ale organismului social. Dar evaluarea trebuie sa vizeze si alte componente ale actului paideutic, prin raportarea acestora unele la altele. Astfel, este interesant de valorizat adecvatia obiectivelor scolare, concordanta dintre desfasurarile curriculare si paradigmele stiintei si culturii, raportul dintre continutul invatamantului si obiectivele instruirii, relatia dintre continuturile stipulate si posibilitatile si disponibilitatile elevilor, aprecierea activitatilor educative etc. si evaluarea si evaluarii insasi.
?Evaluarea deci in sens restrans, merita deci un loc important in invatamant? dupa cum aprecia marele pedagog Henri Pieron.
Clasa a IV-a, prima etapa a antrenamentului pentru formarea unor capacitati si aptitudini legate de domeniul umanist, in general, si istoric in special. Rolul invatatorului in predarea istoriei este determinant pentru organizarea activitatii elevilor astfel incat acestia sa dobandeasca nu numai cunostinte de moment, dar si deprinderi de munca, de investigare, de studiu folositoare pentru tot restul vietii. Deci si prin evaluarea cunostintelor se realizeaza obiectivele predarii istoriei la clasa a IV-a.
Daca trecutul a fost demn si plin de sacrificii, noi, dascalii, avem datoria sa deschidem portile sufletelor celor mici, care ne-au fost dati in grija pentru a-I adapa si pe ei din aceasta fantana nesecata a gloriei poporului roman.
Anul aparitiei : 2010
Nr.pagini: 144
OPINIA CITITORILOR