Evaluarea elevilor la clasa a IV-a. Istorie, Educatie civica, Geografie
PRP: 14,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,21 lei
Diferență: 3,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Rodica Leonte
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
29435/16.03.2009, are un pregnant caracter practic-aplicativ, reprezentand astfel un pretios indreptar pentru elevi, iar pentru invatatori un auxiliar util.
Aceasta promoveaza studiul interdisciplinar din ciclul primar, fiind un model orientativ care lasa un camp larg afirmarii creativitatii, in structura lectiilor, conform personalitatii educatorului, nivelului de pregatire al elevilor si specificului local.
In structura caietului se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii (initiala/predictiva, formativ-continua si sumativa/finala), la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant.
Spre deosebire de celelalte auxiliare ai caror autori erau dascali din invatamantul primar, la acest auxiliar si-au adus contributia un invatator si un profesor de istorie, anticipand trecerea de la invatamantul primar la cel gimnazial.
In structura caietului de evaluare se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant (istorie– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; educatie civica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; geografie– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
Probele de evaluare sunt complexe, variate, cuprinzatoare, accesibile si au drept tinta dezvoltarea gandirii elevilor si dobandirea unor competente specifice. In conceperea probelor de evaluare s-a pornit de la unitatile de invatare prevazute de manualele tiparite la Editura Aramis si continuturile prevazute de programa scolara in vigoare.
Caietul„Evaluarea elevilor la clasa a IV-a– istorie, educatie civica, geografie” are un pregnant caracter practic-aplicativ, reprezentand un pretios indreptar pentru activitatea elevilor, iar pentru invatatori un auxiliar util demersului didactic actual, in promovarea studiului interdisciplinar din ciclul primar, un model orientativ care lasa un camp larg afirmarii creativitatii, in structura lectiilor, conform personalitatii aducatorului, nivelului de pregatire al elevilor, specificului local etc.
Autor : Leonte Rodica Stan Gabriel
Anul aparitiei: 2009
Aceasta promoveaza studiul interdisciplinar din ciclul primar, fiind un model orientativ care lasa un camp larg afirmarii creativitatii, in structura lectiilor, conform personalitatii educatorului, nivelului de pregatire al elevilor si specificului local.
In structura caietului se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii (initiala/predictiva, formativ-continua si sumativa/finala), la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant.
Spre deosebire de celelalte auxiliare ai caror autori erau dascali din invatamantul primar, la acest auxiliar si-au adus contributia un invatator si un profesor de istorie, anticipand trecerea de la invatamantul primar la cel gimnazial.
In structura caietului de evaluare se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant (istorie– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; educatie civica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; geografie– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
Probele de evaluare sunt complexe, variate, cuprinzatoare, accesibile si au drept tinta dezvoltarea gandirii elevilor si dobandirea unor competente specifice. In conceperea probelor de evaluare s-a pornit de la unitatile de invatare prevazute de manualele tiparite la Editura Aramis si continuturile prevazute de programa scolara in vigoare.
Caietul„Evaluarea elevilor la clasa a IV-a– istorie, educatie civica, geografie” are un pregnant caracter practic-aplicativ, reprezentand un pretios indreptar pentru activitatea elevilor, iar pentru invatatori un auxiliar util demersului didactic actual, in promovarea studiului interdisciplinar din ciclul primar, un model orientativ care lasa un camp larg afirmarii creativitatii, in structura lectiilor, conform personalitatii aducatorului, nivelului de pregatire al elevilor, specificului local etc.
Autor : Leonte Rodica Stan Gabriel
Anul aparitiei: 2009
OPINIA CITITORILOR