Evaluarea elevilor la clasa a III-a
PRP: 14,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,21 lei
Diferență: 3,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Rodica Leonte
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Auxiliarul"Evaluarea elevilor la clasa a III-a" avizat de MECI conform Deciziei nr. 29435/16.03.2009, cuprinde fise se evaluare initiala, formativ-continua si finala (sumativa) la disciplinele: limba si literatura romana,educatie civica, matematica si stiinte ale naturii.
De remarcat este faptul ca pentru limba si literatura romana unde unitatile de invatamant difera, am conceput fise atat pentru manualul aparut la Editura Aramis, cat si pentru cel aparut la Editura Ana - cele mai des utilizate de catre colegi.
De asemenea pentru stiinte ale naturii fisele sunt concepute pentru ambele manuale aparute la Editura Aramis, deoarece aici difereau unitatile de invatamant.
Matricile de evaluare de la sfirsitul caietului reprezinta oglinda rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru/an scolar la fiecare elev si la toate probele de evaluare de la fiecare disciplina de invatamant din cele patru.
Spre deosebire de caietul de evaluare de la clasa a II-a, cel de la clasa a III-a vizeaza un pachet compact de probe de evaluare semnificative pentru patru discipline din planul cadru de invatamant la aceasta clasa, care se preteaza la evaluarea scrisa: limba si literatura romana, educatie civica, matematica si cunoasterea mediului.
Atat pentru debutanti, cat si pentru cei care au darui mai multi ani activitatii la clasa, aparitia unui astfel de suport curricular, centrat integral pe elev, isi dovedeste utilitatea pentru o practica profesionala mai aprofundata si prin faptul ca fiecare proba de evaluare are la final un tabel cu descriptori de performanta pe cele trei niveluri (suficient, bine si foarte bine), spatii pentru a fi trecut calificativul obtinut si recomandari. De asemenea, la fiecare proba de evaluare a fiecarei unitati de invatare sunt trecute continuturile vizate si obiectivele de referinta din programa scolara corespunzatoare.
In structura caietului de evaluare se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele patru discipline de invatamant (limba si literatura romana– 1 test de evaluare initiala, 8 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; educatie civica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; matematica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; cunoasterea mediului - 1 test de evaluare initiala, 4 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane lucram la probe de evaluare mulate pe manualul tiparit la Editura Ana pentru a ne justifica utilitatea auxiliarului pentru beneficiarii oricarui manual din cele doua.
Asa cum mentiona si domnul conferentiar universitar doctor Ioan Danila in cuvantul domniei sale– elevul trebuie sa fie supus unui proces clar, unitar, concret de masurare a competentelor insusite la fiecare disciplina de invatamant. Pentru acest lucru se poate utiliza o simpla fisa de evaluare, dar mai eficient este un set de asemenea instrumente de lucru, concentrate intr-un caiet special.
Matricile de evaluare de la sfarsitul caietului reprezinta oglinda rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev si la toate probele de evaluare de la fiecare disciplina de invatamant din cele patru.
Autor: Leonte Rodica, Botezatu Maria, Lazarica Ramona
Anul aparitiei: 2009
Nr.pagini: 124
De remarcat este faptul ca pentru limba si literatura romana unde unitatile de invatamant difera, am conceput fise atat pentru manualul aparut la Editura Aramis, cat si pentru cel aparut la Editura Ana - cele mai des utilizate de catre colegi.
De asemenea pentru stiinte ale naturii fisele sunt concepute pentru ambele manuale aparute la Editura Aramis, deoarece aici difereau unitatile de invatamant.
Matricile de evaluare de la sfirsitul caietului reprezinta oglinda rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru/an scolar la fiecare elev si la toate probele de evaluare de la fiecare disciplina de invatamant din cele patru.
Spre deosebire de caietul de evaluare de la clasa a II-a, cel de la clasa a III-a vizeaza un pachet compact de probe de evaluare semnificative pentru patru discipline din planul cadru de invatamant la aceasta clasa, care se preteaza la evaluarea scrisa: limba si literatura romana, educatie civica, matematica si cunoasterea mediului.
Atat pentru debutanti, cat si pentru cei care au darui mai multi ani activitatii la clasa, aparitia unui astfel de suport curricular, centrat integral pe elev, isi dovedeste utilitatea pentru o practica profesionala mai aprofundata si prin faptul ca fiecare proba de evaluare are la final un tabel cu descriptori de performanta pe cele trei niveluri (suficient, bine si foarte bine), spatii pentru a fi trecut calificativul obtinut si recomandari. De asemenea, la fiecare proba de evaluare a fiecarei unitati de invatare sunt trecute continuturile vizate si obiectivele de referinta din programa scolara corespunzatoare.
In structura caietului de evaluare se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele patru discipline de invatamant (limba si literatura romana– 1 test de evaluare initiala, 8 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; educatie civica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; matematica– 1 test de evaluare initiala, 5 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; cunoasterea mediului - 1 test de evaluare initiala, 4 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane lucram la probe de evaluare mulate pe manualul tiparit la Editura Ana pentru a ne justifica utilitatea auxiliarului pentru beneficiarii oricarui manual din cele doua.
Asa cum mentiona si domnul conferentiar universitar doctor Ioan Danila in cuvantul domniei sale– elevul trebuie sa fie supus unui proces clar, unitar, concret de masurare a competentelor insusite la fiecare disciplina de invatamant. Pentru acest lucru se poate utiliza o simpla fisa de evaluare, dar mai eficient este un set de asemenea instrumente de lucru, concentrate intr-un caiet special.
Matricile de evaluare de la sfarsitul caietului reprezinta oglinda rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev si la toate probele de evaluare de la fiecare disciplina de invatamant din cele patru.
Autor: Leonte Rodica, Botezatu Maria, Lazarica Ramona
Anul aparitiei: 2009
Nr.pagini: 124
OPINIA CITITORILOR