Evaluarea elevilor la clasa a II-a
PRP: 14,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,21 lei
Diferență: 3,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Rodica Leonte
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Auxiliarul"Evaluarea elevului la clasa a II-a". avizat de MECI conform Deciziei nr. 29435/16.03.2009, are o structura tridimensionala intr-o dubla acceptie. Pe de-o parte, este vorba de cele trei discipline din planul de invatamant: limba si literatura romana, matematica si cunosterea mediului. Pe de alta parte, se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant: evaluarea initiala, evaluarea continua si evaluarea finala.
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane a fost mulata pe cele doua manuale utilizate cel mai adesea in sistem (editate la Editura Aramis, respectiv la Ana) si care au un numar diferit de unitati de invatare.
De asemenea, consideram interesanta si pragmatica matricea finala de evaluare conceputa doar ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev la toate probele de evaluare, la fiecare disciplina de invatamant din cele trei.
Ideea de la care s-a pornit in conceperea acestui auxiliarul didactic a fost aceea de a avea intr-un pachet compact, un sistem de probe de evaluare semnificative pentru toate formele acesteia care sa evidentieze progresul in invatare al elevilor la cele trei discipline din planul cadru de invatamant al clasei a II-a care se preteaza la evaluarea scrisa: limba si literatura romana, matematica si cunoasterea mediului.
Atat pentru debutanti, cat si pentru cei care au darui mai multi ani activitatii la clasa, aparitia unui astfel de suport curricular, centrat integral pe elev, isi dovedeste utilitatea pentru o practica profesionala mai aprofundata.
Structura caietului de evaluare a elevului este tridimensionala intr-o dubla acceptie. Pe de-o parte, este vorba de cele trei discipline din planul de invatamant mentionate anterior. Pe de alta parte, se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant (limba si literatura romana– 1 test de evaluare initiala, 20 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; matematica– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; cunoasterea mediului - 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane a fost mulata pe cele doua manuale utilizate cel mai adesea in sistem (tiparite de Editura Aramis, respectiv de Ana) si care au un numar diferit de unitati de invatare, 11, respectiv 9. Aceasta realitate explica, pe de-o parte, numarul mai mare de probe de evaluare integrate acestei discipline si, pe de alta parte, utilitatea auxiliarului pentru beneficiarii oricarui manual din cele doua.
De asemenea, consideram interesanta si pragmatica matricea finala de evaluare conceputa doar ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev la toate probele de evaluare, la fiecare disciplina de invatamant din cele trei.
Necesar si folositor in acelasi timp, prezentul suport curricular reprezinta inca un punct de sprijin pe dificilul drum al realizarii unui bun proces evaluativ, cu sanse suplimentare de a asigura un feedback permanent, atit in interiorul procesului didactic, intre componentele sale, cat si al unuia extern, cu factorii care il determina si realizeaza.
Lucrarea mai sus descrisa a vazut pentru prima data lumina tiparului in august 2005, apoi pentru anul scolar 2007– 2008 a fost reeditata cu o modificare (au fost eliminate probele de evaluare destinate manualului de limba si literatura romana de la Editura Ana) modificare asupra careia vom reveni pentru anul scolar urmator, la solicitarea colegilor, deoarece sunt colegi din judet, si nu numai, care lucreaza pe acest manual si au solicitat necesitatea existentei acestor probe. Spre deosebire de celelalte discipline, unde unitatile de invatare sunt aproximativ asemanatoare, doar ordinea acestora difera, la limba si literatura romana unitatile de invatare din cele doua manuale difera aproape in totalitate, de unde si necesitatea reintroducerii probele de evaluare destinate manualului de limba si literatura romana de la Editura Ana.
Autor : Leonte Rodica, Lazarica Ramona, Cernat Elena
Anul aparitiei : 2009
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane a fost mulata pe cele doua manuale utilizate cel mai adesea in sistem (editate la Editura Aramis, respectiv la Ana) si care au un numar diferit de unitati de invatare.
De asemenea, consideram interesanta si pragmatica matricea finala de evaluare conceputa doar ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev la toate probele de evaluare, la fiecare disciplina de invatamant din cele trei.
Ideea de la care s-a pornit in conceperea acestui auxiliarul didactic a fost aceea de a avea intr-un pachet compact, un sistem de probe de evaluare semnificative pentru toate formele acesteia care sa evidentieze progresul in invatare al elevilor la cele trei discipline din planul cadru de invatamant al clasei a II-a care se preteaza la evaluarea scrisa: limba si literatura romana, matematica si cunoasterea mediului.
Atat pentru debutanti, cat si pentru cei care au darui mai multi ani activitatii la clasa, aparitia unui astfel de suport curricular, centrat integral pe elev, isi dovedeste utilitatea pentru o practica profesionala mai aprofundata.
Structura caietului de evaluare a elevului este tridimensionala intr-o dubla acceptie. Pe de-o parte, este vorba de cele trei discipline din planul de invatamant mentionate anterior. Pe de alta parte, se evidentiaza probe de evaluare care ilustreaza toate cele trei forme ale evaluarii, la fiecare dintre cele trei discipline de invatamant (limba si literatura romana– 1 test de evaluare initiala, 20 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; matematica– 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala; cunoasterea mediului - 1 test de evaluare initiala, 6 probe de evaluare continua, pe unitati de invatare, 1 test de evaluare finala).
In ceea ce priveste partea de evaluare destinata limbii si literaturii romane a fost mulata pe cele doua manuale utilizate cel mai adesea in sistem (tiparite de Editura Aramis, respectiv de Ana) si care au un numar diferit de unitati de invatare, 11, respectiv 9. Aceasta realitate explica, pe de-o parte, numarul mai mare de probe de evaluare integrate acestei discipline si, pe de alta parte, utilitatea auxiliarului pentru beneficiarii oricarui manual din cele doua.
De asemenea, consideram interesanta si pragmatica matricea finala de evaluare conceputa doar ca o oglinda a rezultatelor obtinute progresiv si pe durata intregului semestru / an scolar la fiecare elev la toate probele de evaluare, la fiecare disciplina de invatamant din cele trei.
Necesar si folositor in acelasi timp, prezentul suport curricular reprezinta inca un punct de sprijin pe dificilul drum al realizarii unui bun proces evaluativ, cu sanse suplimentare de a asigura un feedback permanent, atit in interiorul procesului didactic, intre componentele sale, cat si al unuia extern, cu factorii care il determina si realizeaza.
Lucrarea mai sus descrisa a vazut pentru prima data lumina tiparului in august 2005, apoi pentru anul scolar 2007– 2008 a fost reeditata cu o modificare (au fost eliminate probele de evaluare destinate manualului de limba si literatura romana de la Editura Ana) modificare asupra careia vom reveni pentru anul scolar urmator, la solicitarea colegilor, deoarece sunt colegi din judet, si nu numai, care lucreaza pe acest manual si au solicitat necesitatea existentei acestor probe. Spre deosebire de celelalte discipline, unde unitatile de invatare sunt aproximativ asemanatoare, doar ordinea acestora difera, la limba si literatura romana unitatile de invatare din cele doua manuale difera aproape in totalitate, de unde si necesitatea reintroducerii probele de evaluare destinate manualului de limba si literatura romana de la Editura Ana.
Autor : Leonte Rodica, Lazarica Ramona, Cernat Elena
Anul aparitiei : 2009
OPINIA CITITORILOR