Eneagrama - Cele 9 tipuri de personalitate

PRP: 11,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 9,02 lei
Diferență: 1,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2000
Pagini: 184

DESCRIERE

Ca si medicina, matematica sau filosofia, Eneagrama nu apartine nimanui. Ca si aceste discipline, Eneagrama nu are un fondator oficial, un inventator mentionat in vreun dictionar. Ca si aceste discipline, Eneagrama s-a dezvoltat de-a lungul timpului si spatiului prin numeroase contributii. Ca si aceste discipline, ea ofera societatii umane cunostinte pretioase. Unele persoane pretind ca intrebarea "Cine sunt eu" nu le preocupa. Altele raspund la aceasta intrebare declinandu-si identitatea, intocmind o lista cu titlurile lor, cu diplomele lor, bunurile lor, situatia familiala sau profesionala, trofeele lor sportive sau amoroase. Totusi, multi oameni sunt luati in general pe nepregatite de ceea ce noi numim marile evenimente ale vietii (pierderile, in special: serviciul, sanatatea sau fiintele dragi). Atunci, toti isi promit, in gand, sa-si gaseasca un moment ca sa reflecteze la aceasta importanta intrebare sau s-o studieze. Dar, dupa ce a trecut evenimentul respectiv, se grabesc sa o uite. Intrebarea insa nu ii uita pe ei! Ea revine intr-o buna zi mai neinduplecata ca oricand. Cartea va ofera posibilitatea sa descoperiti, intr-un limbaj clar si accesibil, aceasta metoda a cunoasterii de sine si a celorlalti, care este Eneagrama.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0613 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.