Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
DESCRIERE
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie.
Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si afacerile in secolul XXI. In Emotionomics, face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare.
Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional, odata stapanit, ofera cheia pentru o mai buna gestionare a dinamicii care determina vanzarile si productivitatea unei companii.
"Se stie ca sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul si instrumentele necesare pentru a surprinde si a le masura semnalele si impactul emotional. Cititi aceasta carte pentru ca urmatoarea campanie de piata pe care o organizati sa se concretizeze intr-un volum mare de vanzari." Philip Kotler
"Pregatiti-va pentru o calatorie senzationala. In aceasta incursiune fascinanta in realitatea lumii de azi, Dan Hill va poarta de la expresiile faciale la semnele de circulatie. Veti descoperi ceva interesant pe fiecare pagina." Seth Godin
"Intr-o lume in care apar concomitent o multime de produse si servicii, castiga cele care ne provoaca o reactie emotionala pozitiva. Emotionomics ne ajuta sa intelegem mai bine marea provocare a vietii si a lumii afacerilor: mintea omeneasca." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrarii A New Brand World
"Emotionomics este cea mai dinamica si patrunzatoare carte despre raportul dintre psihologia emotiilor, neurologie, endocrinologie cu vanzarile si marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie si comportament organizational, Western Reserve University
Numar pagini: 504
Format: 14. 5*20. 5 cm
Anul aparitiei: 2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
OPINIA CITITORILOR