Elevii problema. Trauma si esec scolar

PRP: 43,34 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 32,51 lei
Diferență: 10,83 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2013

DESCRIERE

Zi de zi, elevii sunt expusi la violenta si trauma - la scoala sau acasa, la joaca sau in timpul unei spitalizari. Aceste experiente pot schimba usor firea elevilor, in urma stresului posttraumatic. Numai ca, de multe ori, simptomele acestei tulburari sunt etichetate gresit, ca hiperactivitate, depresie, tulburare bipolara sau de dezvoltare. Plecand de la o bogata experienta in psihologia clinica si scolara, Regalena Melrose atrage atentia psihologilor, medicilor si profesorilor ca in spatele reactiilor neasteptate ale„elevilor-problema" se afla adesea o trauma neidentificata.
Prezentand succint ultimele cercetari din neurostiinte referitoare la modul in care trauma afecteaza creierul si comportamentul si atentionand asupra riscului unui tratament farmacologic pripit, autoarea ofera criterii clare pentru diagnosticul corect al stresului posttraumatic, relateaza o serie de cazuri relevante din propria-i experienta de clinician si ofera proceduri terapeutice specifice de„prim ajutor psihofiziologic" si de„terapie de autoreglare", usor de aplicat la clasa ori in cabinetul scolar.

„Cercetarile din ultimii ani au aratat cat se poate de limpede in ce fel trauma afecteaza creierul, influentand in cele din urma invatarea si comportamentul. Pentru niste educatori si psihologi care vor sa fie cu adevarat eficienti, trebuie sa ne punem la curent cu aceste noi descoperiri, pentru a sti in ce fel putem lucra cat mai bine cu elevii nostri dificili."
Regalena Melrose

„Felul in care istoriseste cazurile elevilor pe care i-a tratat si manifestarile violente in urma traumelor suferite aproape ca te face sa auzi strigatul de ajutor al acelor copii. Dar Melrose nu se opreste aici. Ea ofera tehnici naturale si inovatoare prin care profesorii, pediatrii si psihologii pot ajuta elevii traumatizati sa-si recapete echilibrul si controlul necesare pentru a functiona armonios in relatia cu mediul lor."
Judith A. McBride, profesor de psihologie educationala la Universitatea de Stat din California

Regalena Melrose este psiholog scolar si clinician, creator al tehnicii„Brain Charge" de constientizare senzoriala si de autocontrol, folosita in scolile din SUA si Canada. Practica terapia traumei in Long Beach (California) si este interesata de aplicarea neurostiintelor in domeniul educational si in parentaj.

Cuprins

Prefata
Multumiri
...
PARTEA I
Neintelesi
1. Bariere in calea invatarii
2. Traumatizat si neinteles
3. Umplerea golurilor

PARTEA a II-a
Trauma si creierul
4. Trauma
5. Trauma si creierul

PARTEA a III-a
Instrumente pentru momentele agitate
6. Accesarea resurselor— ce pot face scolile pentru a-i ajuta eficient pe elevii traumatizati
7. Instrumentele pentru incurajarea atitudinii tolerante
8. Intelegerea si ajutarea elevilor cu tulburari emotionale
9. Terapia de autoreglare

PARTEA a IV-a
Prevenirea traumatizarii
10. Interventii in situatii de criza: o privire critica
11. In primul rand, nu vatama: acordarea de prim ajutor psihofiziologic
12. Cuvant de incheiere: implicatiile pentru viitorul educatiei


Anul aparitiei: 2013

Format: 130 x 200 mm, paperback cu clape

Nr. de pagini: 400

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0655 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.