Efectul Facebook (Din culisele de socializare care uneste lumea)
PRP: 37,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,12 lei
Diferență: 8,88 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: David Kirkpatrick
Editura: PHILOBIA
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Cum a reusit un student de 19 ani sa cladeasca o companie care a revolutionat internetul?
"Efectul Facebook" este povestea captivanta a retelei de socializare care, incepand ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student in anul II la Harvard, a ajuns in mai putin de un deceniu sa conecteze peste 800 de milioane de oameni din intreaga lume.
David Kirkpatrick, jurnalist de referinta in domeniul tehnologiei, a avut acces la documente din cadrul companiei, ceea ce i-a oferit o baza de cercetare extrem de riguroasa pentru acest volum. Astfel, el ne ofera o imagine fidela a evenimentelor intr-o carte care trateaza cu eleganta, inteligenta si umor toate aspectele interesante din istoria acestui fenomen global.
Folosind un ton degajat si sprinten, Kirkpatrick combina tehnologia, statistica, economia, politica si naratiunea intr-un stil minutios si accesibil in acelasi timp. Fara a se feri de temele controversate, jurnalistul american prezinta si modul in care retelele de socializare ne influenteaza viata de zi cu zi, radiografiind una dintre cele mai de succes retete comerciale ale inceputului de secol XXI.
Dincolo de aspectele biografice,"Efectul Facebook" este si un veritabil manual alternativ de marketing, prezentand pas cu pas dezvoltarea unui gigant al tehnologiei informationale.
In urma acelei luni tumultuoase din 2006, prestigiul de lider al lui Zuckerberg a crescut vertiginos. Multi angajati aproape ca il idolatrizau. Toata lumea stia ca fusese foarte hotarat atat in cazul Fluxului de stiri cat si in ceea ce priveste accesul oricui la retea. Un director, referindu-se la felul in care a raspuns Zuckerberg la proteste, spune:„A fost un moment de maretie al lui Mark. Aceste decizii au facut din el omul care avea sa conduca aceasta companie pentru totdeauna. Si-a intrebat propria constiinta si a reusit sa ajunga la un minunat compromis in privinta controlului informatiei. A reusit sa ii reduca pe toti la tacere, iar incidentul a fost uitat in cateva zile.”
Desi multi dintre cei 130 de angajati inca se intrebau daca n-ar fi fost mai bine ca Zuckerberg sa fi acceptat oferta Yahoo (asta i-ar fi facut pe multi multimilionari), progresul companiei parea acum inevitabil. Breyer incepea sa vada un Facebook intins de-a lungul si de-a latul intregului Internet, o viziune pe care n-o impartasise in trecut. Naomi Gleit, unul din managerii de produs care n-a fost de acord cu Fluxul de stiri, a vorbit in numele multora cand a spus urmatoarele:„Era cu doi pasi inaintea tuturor. A tras dupa el compania si a primit multe reactii negative, insa a avut dreptate de fiecare data.”
Formatul cartii: 16, 5 x 23, 5 cm
Numar pagini: 344
An aparitie: 2011
"Efectul Facebook" este povestea captivanta a retelei de socializare care, incepand ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student in anul II la Harvard, a ajuns in mai putin de un deceniu sa conecteze peste 800 de milioane de oameni din intreaga lume.
David Kirkpatrick, jurnalist de referinta in domeniul tehnologiei, a avut acces la documente din cadrul companiei, ceea ce i-a oferit o baza de cercetare extrem de riguroasa pentru acest volum. Astfel, el ne ofera o imagine fidela a evenimentelor intr-o carte care trateaza cu eleganta, inteligenta si umor toate aspectele interesante din istoria acestui fenomen global.
Folosind un ton degajat si sprinten, Kirkpatrick combina tehnologia, statistica, economia, politica si naratiunea intr-un stil minutios si accesibil in acelasi timp. Fara a se feri de temele controversate, jurnalistul american prezinta si modul in care retelele de socializare ne influenteaza viata de zi cu zi, radiografiind una dintre cele mai de succes retete comerciale ale inceputului de secol XXI.
Dincolo de aspectele biografice,"Efectul Facebook" este si un veritabil manual alternativ de marketing, prezentand pas cu pas dezvoltarea unui gigant al tehnologiei informationale.
In urma acelei luni tumultuoase din 2006, prestigiul de lider al lui Zuckerberg a crescut vertiginos. Multi angajati aproape ca il idolatrizau. Toata lumea stia ca fusese foarte hotarat atat in cazul Fluxului de stiri cat si in ceea ce priveste accesul oricui la retea. Un director, referindu-se la felul in care a raspuns Zuckerberg la proteste, spune:„A fost un moment de maretie al lui Mark. Aceste decizii au facut din el omul care avea sa conduca aceasta companie pentru totdeauna. Si-a intrebat propria constiinta si a reusit sa ajunga la un minunat compromis in privinta controlului informatiei. A reusit sa ii reduca pe toti la tacere, iar incidentul a fost uitat in cateva zile.”
Desi multi dintre cei 130 de angajati inca se intrebau daca n-ar fi fost mai bine ca Zuckerberg sa fi acceptat oferta Yahoo (asta i-ar fi facut pe multi multimilionari), progresul companiei parea acum inevitabil. Breyer incepea sa vada un Facebook intins de-a lungul si de-a latul intregului Internet, o viziune pe care n-o impartasise in trecut. Naomi Gleit, unul din managerii de produs care n-a fost de acord cu Fluxul de stiri, a vorbit in numele multora cand a spus urmatoarele:„Era cu doi pasi inaintea tuturor. A tras dupa el compania si a primit multe reactii negative, insa a avut dreptate de fiecare data.”
Formatul cartii: 16, 5 x 23, 5 cm
Numar pagini: 344
An aparitie: 2011
OPINIA CITITORILOR