Educatia ecologica la ciclul primar. Lucrare stiintifica
PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,25 lei
Diferență: 3,75 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Timira. S Daniela
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Invatamantul actual inclina balanta de la informativ spre formativ, de la cantitate spre calitatea cunostintelor, permite scolii pregatirea si formarea noilor generatii de tineri potrivite unor nevoi sociale specifice, legate de economia de piata, de noile tipuri de profesionalizare.
Copilul de astazi va fi cel care va duce cercetarea mai departe, va descoperi noi taine ale universului. Cartile citite, filmele vizionate (chiar si cele stiintifico-fantastice), cunostintele predate si invatate le asigura baza pentru asimilarea celorlalte notiuni. Aceste lucruri ii determina pe copii sa devina mai curajosi, le dezvolta curiozitatea, ii face sa inteleaga ce reprezinta mediul inconjurator, sa cunoasca Pamantul. Drumetiile, vizitele, excursiile le trezesc si mai mult curiozitatea, imaginatia si le stimuleaza vointa, ambitia de a cunoaste cat mai multe despre mediul inconjurator.
Degradarea continua a mediului inconjurator ce se petrece sub ochii nostri, este un element major al unei"crize de civilizatie" si care se datoreaza tocmai interventiei omului in natura.
Actiunile nefaste pe care le intreprinde omul: taierea nerationala a padurilor, distrugerea livezilor, viilor, rezervatiilor naturale, poluarea aerului, parcarea autovehiculelor in spatii verzi si spalarea lor cu detergenti pot fi inlaturate numai printr-o educatie a generatiilor actuale ce determina formarea unei conceptii ecologice.
Motivatia alegerii acestei teme este determinata si de starea actuala a mediului inconjurator.
De aceea, am considerat ca trebuie constientizata necesitatea protectiei mediului, a ocrotirii vietii in cele mai variate forme ale sale.
Pentru aceasta am incercat sa organizez si sa desfasor cu multa atentie intreaga mea activitate instructiv-educativa, punand accent pe formarea deprinderilor practic-aplicative, formarea unui comportament pozitiv in mediul inconjurator, precum si formarea premiselor conceptiei ecologice.
Doresc ca elaborand aceasta lucrare sa demonstrez ca, atunci cand invatatorul organizeaza multiple activitati ce antreneaza si starnesc interesul elevilor in cadrul orelor de cunoasterea mediului, orizontul de cunoastere al acestora se largeste permanent, trasaturile morale ale acestuia se accentueazǎ.
Prin activitati extrascolare ce implica contactul direct cu natura, interesul copiilor pentru univers, pentru natura se dezvolta necontenit si orele desfasurate ulterior devin mai eficiente.
Numai astfel se poate forma o conceptie stiintifica despre lume si viata, copilul devenind participant activ la propria sa instruire.
Autor(i): Timira. S Daniela
An aparitie: 2012
Pagini: 110
Copilul de astazi va fi cel care va duce cercetarea mai departe, va descoperi noi taine ale universului. Cartile citite, filmele vizionate (chiar si cele stiintifico-fantastice), cunostintele predate si invatate le asigura baza pentru asimilarea celorlalte notiuni. Aceste lucruri ii determina pe copii sa devina mai curajosi, le dezvolta curiozitatea, ii face sa inteleaga ce reprezinta mediul inconjurator, sa cunoasca Pamantul. Drumetiile, vizitele, excursiile le trezesc si mai mult curiozitatea, imaginatia si le stimuleaza vointa, ambitia de a cunoaste cat mai multe despre mediul inconjurator.
Degradarea continua a mediului inconjurator ce se petrece sub ochii nostri, este un element major al unei"crize de civilizatie" si care se datoreaza tocmai interventiei omului in natura.
Actiunile nefaste pe care le intreprinde omul: taierea nerationala a padurilor, distrugerea livezilor, viilor, rezervatiilor naturale, poluarea aerului, parcarea autovehiculelor in spatii verzi si spalarea lor cu detergenti pot fi inlaturate numai printr-o educatie a generatiilor actuale ce determina formarea unei conceptii ecologice.
Motivatia alegerii acestei teme este determinata si de starea actuala a mediului inconjurator.
De aceea, am considerat ca trebuie constientizata necesitatea protectiei mediului, a ocrotirii vietii in cele mai variate forme ale sale.
Pentru aceasta am incercat sa organizez si sa desfasor cu multa atentie intreaga mea activitate instructiv-educativa, punand accent pe formarea deprinderilor practic-aplicative, formarea unui comportament pozitiv in mediul inconjurator, precum si formarea premiselor conceptiei ecologice.
Doresc ca elaborand aceasta lucrare sa demonstrez ca, atunci cand invatatorul organizeaza multiple activitati ce antreneaza si starnesc interesul elevilor in cadrul orelor de cunoasterea mediului, orizontul de cunoastere al acestora se largeste permanent, trasaturile morale ale acestuia se accentueazǎ.
Prin activitati extrascolare ce implica contactul direct cu natura, interesul copiilor pentru univers, pentru natura se dezvolta necontenit si orele desfasurate ulterior devin mai eficiente.
Numai astfel se poate forma o conceptie stiintifica despre lume si viata, copilul devenind participant activ la propria sa instruire.
Autor(i): Timira. S Daniela
An aparitie: 2012
Pagini: 110
OPINIA CITITORILOR