Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
Un text clasic despre inovare.
O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente carti de leadership din toate timpurile.
In aceasta carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arata cum se poate ca firmele cu adevarat remarcabile sa faca totul ca la carte si totusi sa-si piarda pozitia de lider de pe piata. Autorul ne explica motivele pentru care majoritatea companiilor rateaza o pozitie conducatoare in noile valuri ale inovatiei. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea impinsa la o parte daca managerii ei nu stiu cum si cand sa-si abandoneze practicile de business traditionale.
Oferind drept ghid atat exemple de reusita, cat si exemple de esecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispozitie un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovarii disruptive.
Clara, convingatoare si provocatoare – si numita constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie sa-i lipseasca niciunui manager, lider sau intreprinzator.
Dilema inovatorului reuseste o performanta rara: este in acelasi timp o solutie satisfacatoare intelectual la o veche enigma de business si un ghid practic pentru cei din conducerea firmelor si investitori. — Financial Times
Conceptul de „tehnologie disruptiva” este una dintre cele mai oportune idei ale epocii internetului. Lansat de profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School, este tema centrala a cartii sale de mare influenta, Dilema inovatorului. — Fortune
Dilema inovatorului este o carte de business, o carte despre puterea pe care o ofera unei afaceri capacitatea de a gasi solutii noi si de a iesi din rand. Echipe talentate de leaderi reusesc sa ia decizii logice si competente, cruciale pentru reusita companiei si care sunt in acelasi timp motivul pentru care compania isi pierde pozitia de lider. Cei care se confrunta cu turbulentele in prezent vor gasi esentiala abordarea si bunele practici propuse de autor, cu o viziune remarcabila. — Madi Radulescu, MCC, ACTC, Managing Partner MMM Consulting
Editia in limba romana a cartii a aparut cu sustinerea MMM Consulting.
OPINIA CITITORILOR