Dictionarul international de marketing - Daniel Yadin
PRP: 43,60 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 41,42 lei
Diferență: 2,18 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Daniel Yadin
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2006
Pagini: 100
Format: 15cm x 23cm
DESCRIERE
ABC-ul monitorizarii electronice
Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate
Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa te ajute sa-ti extinzi si sa-ti amplifici cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.
Foarte util, Dictionarul international de marketing te poate ajuta in doua moduri:
1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.
Nu gasesti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.
Asocierile, concepute sa te ajute sa-ti extinzi cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.
Anexele cartii iti ofera:
termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
termeni inruditi cu domeniul marketingului;
termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
termeni mai putin folositi, dar totusi utili.
Vei constata ca acest dictionar iti este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.
Numar de pagini: 100
Anul aparitiei: 2006
Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate
Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa te ajute sa-ti extinzi si sa-ti amplifici cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.
Foarte util, Dictionarul international de marketing te poate ajuta in doua moduri:
1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.
Nu gasesti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.
Asocierile, concepute sa te ajute sa-ti extinzi cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.
Anexele cartii iti ofera:
termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
termeni inruditi cu domeniul marketingului;
termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
termeni mai putin folositi, dar totusi utili.
Vei constata ca acest dictionar iti este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.
Numar de pagini: 100
Anul aparitiei: 2006
OPINIA CITITORILOR