Cum se scrie un bestseller. Tehnica americana pentru a transforma o idee intr-un roman de succes

Preț: 18,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Editura:
Anul publicării: 2011

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cum se scrie un bestseller de Monica Ramirez. De cate ori ati terminat de citit o care care v-a placut in mod deosebit si-ati spus: Stii ceva? As fi putut scrie cartea asta. Stiti ceva? Chiar aveti dreptate. Fiecare om poarta cel putin o carte in minte si inima. Scrisul unei carti nu este ceva foarte usor, insa reprezinta un proces extrem de placut si plin de satisfactii dintre cele mai variate, iar publicarea unei carti este un vis frumos pentru marea majoritate a oamenilor. Ce aveti nevoie? Daca puteti scrie o propozitie simpla– doar asta a scris si Ernest Hemingway, nu-i asa?– sunteti atent la lumea care va inconjoara si va doriti sa scrieti o carte buna, atunci puteti s-o faceti. Nu a devenit nimeni vreodata scriitor pentru ca a participat la vreun curs de scris, ori pentru ca a citit o carte. Chiar si aceasta carte. Scrisul ne vine de undeva din interior. Acestea fiind spuse, aceasta carte va poate economisi o gramada de timp si va poate indruma intr-o directie corecta, ajutandu-va sa va scrieti cartea mult visata. E posibil? Sigur ca e posibil.
Incepeti cu emotia pura. Si apoi transformati-o in cuvinte.

Anul aparitiei: 2011
Format: 13x20 cm

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0622 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.