Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (editia Capital)
PRP: 13,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,43 lei
Diferență: 3,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Larry C. Farrell
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Antreprenoriatul este cea mai sigura cale de a prospera intr-o lume nesigura, in continua schimbare. Reducerea numarului
locurilor de munca este doar una dintre consecintele crizelor economice si, adesea, oameni care nu planificasera niciodata sa ajunga antreprenori aleg aceasta solutie pentru a depasi situatia de criza.
Cartea specialistului american in practici antreprenoriale Larry Farrell va furnizeaza toate datele necesare pentru a va gestiona cu succes propria afacere si a va asigura, in acest fel, independenta financiara. In plus, veti gasi aici exercitii aplicative si studii de caz celebre ale unor antreprenori plini de curaj si inspiratie, care au riscat si au reusit, precum Bill Gates, Walt Disney, Ed Penhoet, Michael Dell. Veti invata toate strategiile prin care va puteti transforma ideea intr-o mare afacere, iar termeni precum intocmirea planului de afaceri, alegerea pietei si a produselor, identificarea potentialilor clienti, testarea concurentei nu vor mai ascunde niciun secret.
Larry C. Farrell, autoritate recunoscuta pe plan mondial in domeniul implementarii practicilor antreprenoriale, este intemeietorul si presedintele The Farrell Company, societate aflata in topul firmelor de consultanta din intreaga lume si care acorda asistenta atat unor companii de renume, cat si agentiilor guvernamentale. Firma lui Farrell are reprezentante in peste 20 de tari din Asia, Europa, America Latina si Africa si include printre clientii sai companii celebre precum Coca-Cola, American Express, Toyota si Nabisco.
Larry C. Farrell este absolvent al Facultatii de Drept, Universitatea California, si al Harvard Business School, vicepresedinte al American Express, presedinte al Kepner-Tregoe din Princeton, membru in consiliile de administratie ale The Economic Development Societydin Statele Unite si The Journal of Strategic Change, din Marea Britanie. Scrie cu regularitate articole pe tema antreprenoriatului in lumea contemporana in paginile publicatiei Across the Board, iar profilul sau antreprenorial figureaza in Business Week si Fortune. Cele mai cunoscute lucrari ale sale din domeniul consultantei antreprenoriale sunt Entrepreneurial Age: Awakening the Spirit of Enterprise in People, Companies, and Countries (2001), Searching for the Spirit of Enterprise: Dismantling the Twentieth-Century Corporation— Lessons from Asian, European, and American Entrepreneurs (1994).
Numar pagini: 304
Anul aparitiei: 2012
locurilor de munca este doar una dintre consecintele crizelor economice si, adesea, oameni care nu planificasera niciodata sa ajunga antreprenori aleg aceasta solutie pentru a depasi situatia de criza.
Cartea specialistului american in practici antreprenoriale Larry Farrell va furnizeaza toate datele necesare pentru a va gestiona cu succes propria afacere si a va asigura, in acest fel, independenta financiara. In plus, veti gasi aici exercitii aplicative si studii de caz celebre ale unor antreprenori plini de curaj si inspiratie, care au riscat si au reusit, precum Bill Gates, Walt Disney, Ed Penhoet, Michael Dell. Veti invata toate strategiile prin care va puteti transforma ideea intr-o mare afacere, iar termeni precum intocmirea planului de afaceri, alegerea pietei si a produselor, identificarea potentialilor clienti, testarea concurentei nu vor mai ascunde niciun secret.
Larry C. Farrell, autoritate recunoscuta pe plan mondial in domeniul implementarii practicilor antreprenoriale, este intemeietorul si presedintele The Farrell Company, societate aflata in topul firmelor de consultanta din intreaga lume si care acorda asistenta atat unor companii de renume, cat si agentiilor guvernamentale. Firma lui Farrell are reprezentante in peste 20 de tari din Asia, Europa, America Latina si Africa si include printre clientii sai companii celebre precum Coca-Cola, American Express, Toyota si Nabisco.
Larry C. Farrell este absolvent al Facultatii de Drept, Universitatea California, si al Harvard Business School, vicepresedinte al American Express, presedinte al Kepner-Tregoe din Princeton, membru in consiliile de administratie ale The Economic Development Societydin Statele Unite si The Journal of Strategic Change, din Marea Britanie. Scrie cu regularitate articole pe tema antreprenoriatului in lumea contemporana in paginile publicatiei Across the Board, iar profilul sau antreprenorial figureaza in Business Week si Fortune. Cele mai cunoscute lucrari ale sale din domeniul consultantei antreprenoriale sunt Entrepreneurial Age: Awakening the Spirit of Enterprise in People, Companies, and Countries (2001), Searching for the Spirit of Enterprise: Dismantling the Twentieth-Century Corporation— Lessons from Asian, European, and American Entrepreneurs (1994).
Numar pagini: 304
Anul aparitiei: 2012
OPINIA CITITORILOR