Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

PRP: 29,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,76 lei
Diferență: 4,19 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 456
Format: 130x200

DESCRIERE

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata Prezentare: Traducere de Cristina Popa. In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera. Cuprins: Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor • Cum sa „citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens • Puterea fragila a memoriei • Marcile si povestile lor • Stimulente pentru gindirea creativa

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1044 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.