Consiliere si orientare. Clasa a II-a - Ioan Surdu

PRP: 9,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,82 lei
Diferență: 0,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 36

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Sugestii metodologice

Curriculumul de Consiliere si orientare pentru clasele I-a IV-a este proiectat tinand cont de varsta de debut a scolaritatii obligatorii (6 ani).

Proiectarea si organizarea activitatilor specifice domeniului Consiliere si orientare, la clasele I - a IV-a, este orientata de:

- nivelul de cunoastere, dezvoltare si maturizare personala atins de elevi la finalul nivelului prescolar;

- pregatirea elevilor pentru a face fata cerintelor scolare;

- dezvoltarea abilitatilor de a raspunde solicitarilor vietii sociale in ansamblu.

Prin Consiliere si orientare, elevii pot primi raspunsuri la intrebari importante pe care si le pun in aceasta perioada a vietii;

- Cine sunt si ce calitati am?

- Cum pot sa imi fac prieteni la scoala si acasa?

- De unde pot obtine informatii sau ajutor?

- Ce trebuie sa fac pentru a invata mai bine?

- Ce vreau sa devin si ce trebuie sa fac pentru a ma simti implinit?

Activitatile de Consiliere si orientare propuse in curriculumul pentru clasele I - a IV-a ii ajuta pe elevi sa gaseasca raspunsurile la aceste intrebari. Continuturile sunt flexibile, adaptabile la nevoile elevilor, ale institutiei de invatamant, la nevoile comunitatii si ale societatii in ansamblu. Pentru o abordare pragmatica, cadrul didactic se poate implica in derularea unor proiecte educative scolare si extrascolare desfasurate la nivel national, regional, local, poate solicita colaborarea unor specialisti: medici, avocati, asistenti sociali, psihologi, sociologi, politisti, pompieri etc.

Parcurgand - sub indrumarea cadrului didactic - activitatile propuse in curriculumul de Consiliere si orientare, elevilor li se creeaza conditii pentru a deveni mai motivati, mai increzatori in sine, pentru a dezvolta abilitati mai eficiente de invatare, pentru a fi mai pregatiti pentru nivelurile educationale viitoare, pentru a-si stabili scopuri realiste, a trai si a participa activ la viata scolara si sociala.

Pe parcursul orelor de Consiliere si orientare elevii au posibilitatea sa exerseze abilitati de comunicare eficienta, de relationare, de invatare si sa devina constienti de posibilitatea de transferare a acestora in contexte sociale diferite. Elevii dobandesc cunostinte si abilitati care ii ajuta sa devina actori responsabili si sa contribuie la viata scolara, a comunitatii, a familiei, a grupului de prieteni, sa transforme activitatea de invatare intr-un proces permanent, sa isi creeze viitorul - ceea ce presupune asumarea de roluri responsabile.

Nr. de pagini : 36
Anul aparitiei : 2008

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0695 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.