Comunicarea digitala. Provocari si perspective (Vingan-Nechita Alina)

PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,50 lei
Diferență: 4,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2014

DESCRIERE

"Continutul cartii reprezinta o reusita metodologica si teoretica, autoarea reusind sa dea raspunsuri pertinente unor interogatii interesante si corect planificate si, in acelasi timp, sa treaca toate ipotezele prezentate printr-un cadru de analiza perfect structurat si justificat epistemologic. Rezultatul: o lucrare excelenta, un adevarat model de interdisciplinaritate.”
VASILE SEBASTIAN DANCU

„Traim un timp in care, dincolo de zgomotul cuvintelor si de ambiguizarea mesajelor, ne punem dramatic problema masurarii distantei de la noi la noi insine si de la noi insine la o realitate pe care ne-o alienam fie si numai prin faptul ca, incetand sa mai fim diseminatori de cunoastere, suntem simpli colportori de informatie divulgata intr-un limbaj autarhic, avandu-si propriile lui ratiuni si ierarhii. Eludand traditia de valori verticale (hegemonie, religie, familie), am imaginat substitutul comunicarii orizontale, am conectat realul la vagul imperativelor globale, am dislocat modelele din contextul lor cultural-istoric si am nascocit asa-zisa audienta creativa, interpersonala si, nu de putine ori, primejdios de impersonala. New media ne pozitioneaza in spatiul fluid si timpul fara timp, in care totul se construieste, totul se legitimeaza, totul se impartaseste si se autogenereaza, intr-o goana nebuna catre simultaneitate, transnational, supraindividual si proiect identitar ca rezistenta personala. Temerara abordare analitica a Alinei Nechita-Vingan sugereaza, subtil si elegant, ca era digitala (individul migrator, cultura comoditatii, afilierea temporara, manipularea simbolurilor, obsesia imediatitatii, deprofesionalizarea etc.) este un fenomen tranzitoriu de proportii privind modificarea planetara a fortelor conflictuale, a organizarii sociale, a dezechilibrelor de educatie, a suprastructurilor de control si, esential, a opozitiei eterne dintre putere, comunicare si libertate.”
AUREL SASU

„Cartea Alinei Nechita-Vingan este ambitioasa, originala si vizeaza o tema de mare actualitate: impactul noilor tehnologii de comunicare asupra muncii ziaristilor, a structurii si functionarii institutiilor de presa traditionale, si rolul lor in crearea unor noi categorii de comunicatori. Suportul teoretic al lucrarii e temeinic si bine articulat, iar studiul de caz– spatiul mediatic clujean– este abordat fara prejudecati si cu o metodologie adecvata. Analizele din perspectiva istorica, interviurile cu manageri de la Monitorul de Cluj, Radio Napoca FM, Radio Cluj, Stiri de Cluj, Cluj Today, TVR Cluj si interpretarea componentelor vizuale sunt exceptionale analize de caz. Alina Nechita-Vingan, autoarea acestui profund demers stiintific, aduce o remarcabila contributie la literatura de specialitate romaneasca.”
TUDOR VLAD

Nr. de pagini : 304
Anul aparitiei : 2014

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0755 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.