Comunicarea cu oamenii dificili. Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

PRP: 24,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,00 lei
Diferență: 6,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-669-028-8
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 280
Format: 13 x 20 cm

DESCRIERE

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

Prezentare:


Interacţiunea ca o stradă cu două sensuri!
Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?

Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0582 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.