Comunicare mediatica

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Editura:
Anul publicării: 2008

DESCRIERE

Comunicare mediatica. Prezentare - Comunicare mediatica. Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare
ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui Lasswell, si trateaza notiunea de comunicator,
cea de media, notiunea de public (receptor) si respectiv efectele media. Sunt tototdata tratate si aspecte ale mesajului, cum sunt teorii cu privire
la selectia stirilor. Dupa capitolul destinat definirii si clasificarii media urmeaza o scurta incursiune in istoria media universala. Principalelor
paradigme si teorii in stiintele sociale si totodata teoriilor despre comunicare si media care se inscriu in marile curente de gandire le este dedicat
un capitol, urmat de un alt capitol destinat unor teoreticieni ale caror lucrari reprezinta veritabile puncte de referinta. in acest sens amintim doar
cateva nume: Marshal McLuhan, Derrick der Kerckhove, Neil Postman, Hans Magnus Enzensberger, F. Kittler etc. Prezentarea caracteristicilor
comunicatorului si cele ale diverselor tipuri de media, de la carte la internet isi gasesc de asemeni locul in acest volum. Un loc aparte ii revine
cercetarii utilizarii sau, in alta acceptiune, a consumului media. Aceasta are un puternic caracter interdisciplinar, avand in vedere faptul ca teoriile
despre motiv si nevoi sunt dezvoltate de pshihologie.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0613 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.