Codul Fiscal Comparat in trei volume, 2011-2013. Cod si norme

PRP: 160,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 152,00 lei
Diferență: 8,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2013

DESCRIERE

Include si modificarile aduse prin O.G. 8/23.01.2013 (Monitorul Oficial 54/23.01.2013) si H.G. 20/16.01.2013 (Monitorul Oficial 22.01.2013).


Concept initiat si dezvoltat de editura"Con Fisc", este o lucrare cu aparitie anuala neintrerupta incepand cu anul 2005.

Avantajul acestei lucrari consta in prezentarea simultana a variantelor unui articol din codul fiscal, pentru doua exercitii fiscale succesive, cu evidentierea grafica a textului nou. Atasarea normelor la fiecare articol in parte, este de asemenea, un procedeu aparut pentru prima oara la editura"Con Fisc", o data cu prima lucrare de acest gen"Codul Fiscal Comparat 2004-2005 (Cod + norme)", interclasarea cod-norme, fiind perfectionata an de an...

Dupa editia 2004-2006 si 2009-2011, o noua editie ce include modificarile simultane a trei ani succesivi:"Codul Fiscal Comparat 2011 - 2013 (cod+norme)". O mai buna corelare a antetului paginilor cu nr. articolelor din cod, te ajuta sa"navighezi" mai usor in cele peste 2100 pagini... (vol 1 = 620 pagini; vol. 2 = 842 pagini; vol 3 = 650 pagini)

In plus multe subiecte de interes din jurisprudenta Curtii Constitutionale Romane sau a Curtii Europene de Justitie.

Aceasta noua editie (termen preconizat de aparitie: 10 februarie 2013) include, in plus fata de editiile anterioare si:



Despre neretroactivitatea legii, in doua decizii ale C.C.

art. 3 (d)


Modificarea codului fiscal prin ordonanta ?!

(10 pagini din jurisprudenta Curtii Constitutionale)... uneori in opozitie cu punctul de vedere al tribunalului Bucuresti.

art. 4


Despre

- diferenta dintre dreptul comunitar si dreptul UE (!),

- drepturile patrimoniale (potrivit noului cod civil si jurisprudentei CEJ),

- buna credinta si

- abuzul de drept

art. 7 - definitii


Transferul de active si restructurarea - o compilatie (22 pagini) din jurisprudenta relevanta a C.E.J.; (se pot transfera pierderile fiscale intre firme ale aceluiasi patron ?)

art. 271


Daca contribuabilul inactiv se poate reactiva, clientul / beneficiarul acestuia poate sa-si deduca cheltuielile / TVA aferente achizitiei (potrivit ultimilor decizii ale C.C.)?. Se poate invoca principiul securitatii juridice?.

art. 11 (12)


despre contribuabilii ce actioneaza ca atare (Decizia CEJ 153/1011"Klub OOD")

art. 126


Caracterul de continuitate al unei acitivtati. Ob?inerea de venituri cu caracter de continuitate, din utilizarea unui bun atatîn scopuri economice, cat siîn scopuri private.

art. 127 (2)


Despre leasing ; dpdv al TVA, fiind o notiune de drept european, LEASINGUL urmeaza regulile descrise in directiva TVA; extrasele din decizii ale C.C. a Romaniei prezentate aici (si publicate in decembrie 2012), subliniaza anumite distinctii, avand mai mult un rol explicativ, nevenind in contradictie cu directiva TVA)

(art. 129 (3


Teoria locului prestarii serviciilor

1. Necesitatea stabilirii uniforme a locului prestarii;

2. Principiile fundamentale;

art. 133


Contrapartida serviciilor de natura financiar -bancara / recuperarea creantelor (din jurisprudenta C.E.J.)

art. 137


Diferenta dintre cesiunea de creanta (scutita) si recuperarea de creanta (operatiune impozabila);

art. 141 (2) a pct. 3


Clarificarea notiunii de asigurare / reasigurare, din perpectiva jurisprudentei C.E.J.

art. 141 (2) b


prescrierea dreptului de rambursare a TVA achitata in alt stat membru ; termen obligatoriu / de decadere ? mandatory time?limit / time bar



Legatura dintre restituirea TVA si directiva a 8-a si a 13-a privind TVA



Taxa facturata si platita fara a fi insa datorata (litigiul dintre persoana care a platit TVA, si prestatorul de servicii care aîncasat TVA - 1472)

art. 1472 (1) a


Interpretarea no?iunii de opera?iune accesorie;

147 (7)


De plafonul de scutire (65.000 euro) pot beneficia si intreprinderile mici stabilita in alt stat membru si care desfasoara activitate in Romania ? De ce?

152


inregistrarea din oficiu, in scopuri de TVA, pentru toate persoanele ?! (o decizia a Curtii Constitutionale)

art. 153 (6) - (7)


O sanctiune"prea mare" este conforma principiului proportionalitatii ?

(de ex. o amenda echivalenta cu valoarea TVA, pentru omisiunea neinregistrarii in registrul operatorilor intracomunitari; sau amenda procentuala din valoarea A I-C pentru nedeclararea acestora in Declaratia recapitulativa).

art. 1582


Din analiza comparativa a impozitelor/taxelor locale 2012/2013, un singur impozit (desi schimbat) ramane pe loc...

art. 275 (1)


modificarea FORM 394 (incepand cu 1 februarie 2013)



Anul aparitiei: 2013

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0611 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.