Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
PRP: 33,72 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,66 lei
Diferență: 5,06 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Al Ries & Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2006
DESCRIERE
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta”
BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.
Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala.
Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.
Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei”: "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor”.
Anul aparitiei: 1990
BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.
Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala.
Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.
Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei”: "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor”.
Anul aparitiei: 1990
Titluri de aceiași autori
‹
›
Categorii
+-- Carte straina
- Carte scolara
- Carti medicale
- Dictionaries
- Grammar
- Carti pentru copii in limba engleza
- Activity books
- Art and craft books
- Babies and toddlers books
- Childrens fiction books
- Christmas books
- Colouring books Tweet
- Cooking and gardening books
- Encyclopedias, general knowledge
- English language
- Fairy tales and classic stories
- Foreign languages
- Geography books and atlases
- Gift books
- Growing up and mental health
- History books
- Maths books
- Music books
- Nature and outdoors
- Picture books
- Puzzles, games and quizzes
- Religions
- Science books
- Sports books
- Sticker books
- Literatura
- Carti diverse
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Jucarii si jocuri
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straine
- Literatura pt. copii
- Manuale scolare
- Medicina
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didactice
- Biologie
- Stiinte pentru clasele primare
- Fizica
- Chimie
- Matematica
- Informatica - planse
- Geografie
- Istorie
- Limba romana
- Limbi straine
- Arte
- Planse pentru clasele I-IV si V-VIII
- Sport
- Mobilier scolar
- Mobilier de laborator
- Tablete interactive
- Videoproiectoare interactive si clasice
- Echipamente audiovizuale (ecrane de proiectie)
- Aviziere si table scolare
- Jucarii matematice
- Birotica si papetarie
- Accesorii computer
- Afisare si prezentare
- Accesorii table magnetice
- Agende
- Agrafe, pioneze, ace cu gamalie
- Benzi adezive si dispensere
- Cabinete, flipcharturi si hartie
- Capsatoare, capse, decapsatoare
- Cosuri pentru hartii
- Ecusoane si accesorii
- Elastice, accesorii ambalare
- Foarfeci
- Mape pentru birou
- Panouri, suporti, aviziere
- Perforatoare de birou
- Seturi pentru birou
- Suporti articole birou
- Table magnetice, plannere
- Tavite, suporti documente
- Tipizate
- Articole birotica
- Consumabile imprimante
- Coperti si etichete
- Crafting si hobby
- Hartie si accesorii
- Instrumente de scris
- Ascutitori
- Corectoare
- Creioane mecanice, creioane
- Instrumente de scris de lux
- Linere
- Markere cerneala pe baza de apa
- Markere cu destinatie speciala
- Markere pentru CD/DVD
- Markere pentru desen
- Markere pentru textile
- Markere permanente
- Markere table si flipcharturi
- Markere universale
- Mine creion mecanic
- Pixuri cu gel
- Pixuri cu mecanism
- Pixuri de unica folosinta
- Pixuri fara mecanism
- Pixuri metalice
- Pixuri multifunctionale
- Rezerve pixuri
- Rollere
- Seturi pix si stilou
- Stampile, tusuri, tusiere
- Stilouri si rezerve
- Textmarkere
- Lucru
- Mobilier si accesorii
- Organizare si arhiva
- Protocol si curatenie
- Rechizite scolare
- Acuarele si seturi pictura
- Adeziv / Lipici
- Ascutitori
- Caiete scolare format A4, A5
- Caiete speciale
- Carioci si markere
- Carnetele A6, A7
- Creioane si creioane colorate
- Foarfeci pentru copii
- Genti, rucsaci si penare scolare
- Ghiozdane
- Instrumente de desen
- Instrumente de scris
- Plastilina si materiale modelaj
- Portofele
- Radiere
- Uz didactic
- Tehnica de birou
- Reviste si integrame
Edituri
+-- ARAMIS [-25%]
- PRESTIGE [-20%]
- TREI [-25%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-14%]
- CORINT [-40%]
- FARMA MEDIA [-15%]
- BUSINESSTECH [-35%]
- CARTEX [-30%]
- ROXEL [-35%]
- C.H.BECK [-14%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-25%]
- METEOR PRESS [-15%]
- SHIK [-26%]
- UNIVERSITARA [-14%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-18%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-10%]
- ...alte edituri
OPINIA CITITORILOR