Calitatea produselor si serviciilor. Un ghid recomandat elevilor, studentilor, comerciantilor si consumatorilor

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,50 lei
Diferență: 4,50 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Dupa parcurgerea capitolelor din cartea,, Calitatea produselor si serviciilor" veti fi capabili sa definiti termenii de marfa, produs serviciu, proprietati calitate, caracteristici de calitate, sortiment, grupa, subgrupa, articol. Sa definiti termenii de proteine, lipide, glucide, sa reprezentati rolul proteinelor, lipidelor si glucidelor in organism sa determinati valoarea energetica a unui produs. Sa definiti,, marcarea unui produs" si importanta acesteia, sa enumerati elementele de indentificare de pe eticheta marfurilor alimentare si nealimentare. Sa prezentati proprietatile organoleptice ale marfurilor alimentare sa realizati verificarea organoleptica a marfurilor alimentare. Sa cunoasteti importanta consumului de marfuri nealimentare sa indentificati grupele de marfuri alimentare sa clasificati sortimentele marfurilor nealimentare. Sa indentificati caracteristicile de calitate ale marfurilor nealimentare sa clasificati caracteristicile de calitate ale marfurilor sa analizati caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare. Sa definiti serviciile sa clasificati serviciile sa indentificati continutul diferitelor servicii sa exemplificati categoriile de servicii invatate sa analizati caracteristicile serviciilor sa explicati caracteristicile calitative pe tipuri de servicii.

Din cuprins:

Capitolul 1. Grupe de marfuri alimentare
Capitolul 2. Valoarea energetica (calorica) a marfurilor
Capitolul 3. Marcarea - etichetarea marfurilor alimentare
Capitolul 4. Caracteristicile organoleptice ale marfurilor alimentare, aspect; culoare; miros; consistenta; gust; grad de prospetime; grad de maturitate
Capitolul 5. Grupele de marfuri nealimentare
Capitolul 6. Caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare-organoleptice, tehnico-functionale specifice grupei de marfuri
Capitolul 7. Serviciile
Bibliografie

Autori: Viorica Dorin, Valentina Capota, Cristina Mateiciuc, Mariana Manole, Ana Vulcan
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 192

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0512 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.