Caietul bobocilor. Probe de evaluare initiala a elevilor la intrarea in clasa I
PRP: 14,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,21 lei
Diferență: 3,74 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Leonte Rodica
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Auxiliarul"Caietul bobocilor", avizat de catre MECI conform deciziei nr. 29435/ 16.03.2009. reprezinta temelia"constructiei didactice" individualizate.
Lucrarea este structurata in doua parti:
- partea I cuprinde fise pe categorii de activitati la toate disciplinele din planul cadru de clasa I;
- partea a II-a cuprinde probe de cunoastere psihopedagogica.
Datele obtinute prin completarea acestor caiete duc la intocmirea unei scurte caracterizari a clasei de elevi. In baza acestei caracterizari trebuie selectate si proiectate obiectivele si continuturile demersului educational ulterior cu clasa de elevi.
Caietul reprezinta, mai cu seama, un suport in primele saptamani ale clasei I.
Prezenta lucrare a fost conceputa sa vina in sprijinul invatatorilor care predau la clasa I sa-si cunoasca de la inceput elevii (nivelul clasei) si sa le ofere activitati cat mai diverse; poate asigura cresterea gradului de accesibilitate si eficienta a activitatii desfasurate cu bobocii care adesea sunt greu de stapanit.
Aceasta lucrare reprezinta temelia constructiei didactice individualizate. Pe baza ei invatatorii vor adauga permanent niveluri superioare ale unei alte constructii delicate si plina de raspunderi: personalitatea elevului.
Lucrarea este structurata in doua parti:
Partea I, Fise pe categorii de activitati vizeaza toate disciplinele din
planul cadru la clasa I, conform unei scheme orare propuse de catre autori, care cuprinde un numar maxim de ore pe saptamana (18 ore fara religie si optional): 8 ore la limba si literatura romana, 4 ore la matematica, o ora la cunoasterea mediului, o ora la educatie plastica, o ora la educatie muzicala, 2 ore la educatie fizica si o ora la abilitati practice.
Partea a II-a: Probe de cunoastere psihopedagogica in care sunt
selectate si prezentate probe, iar invatatorul trebuie doar sa completeze punctajul obtinut de catre fiecare elev, in urma aplicarii fiecarei probe, intr-un tabel, chenar sau sa bifeze intr-o casuta rezultatul (in functie de proba).
Datele obtinute prin completarea acestor caiete, coroborate cu informatiile obtinute prin probe complementare duc la intocmirea unei scurte caracterizari a clasei de elevi. In baza acestei caracterizari trebuie selectate si proiectate obiectivele si continuturile demersului educational ulterior cu clasa de elevi.
Autor : Leonte Rodica, Hussar Elena
Anul aparitiei : 2009
Nr. pagini : 68
Lucrarea este structurata in doua parti:
- partea I cuprinde fise pe categorii de activitati la toate disciplinele din planul cadru de clasa I;
- partea a II-a cuprinde probe de cunoastere psihopedagogica.
Datele obtinute prin completarea acestor caiete duc la intocmirea unei scurte caracterizari a clasei de elevi. In baza acestei caracterizari trebuie selectate si proiectate obiectivele si continuturile demersului educational ulterior cu clasa de elevi.
Caietul reprezinta, mai cu seama, un suport in primele saptamani ale clasei I.
Prezenta lucrare a fost conceputa sa vina in sprijinul invatatorilor care predau la clasa I sa-si cunoasca de la inceput elevii (nivelul clasei) si sa le ofere activitati cat mai diverse; poate asigura cresterea gradului de accesibilitate si eficienta a activitatii desfasurate cu bobocii care adesea sunt greu de stapanit.
Aceasta lucrare reprezinta temelia constructiei didactice individualizate. Pe baza ei invatatorii vor adauga permanent niveluri superioare ale unei alte constructii delicate si plina de raspunderi: personalitatea elevului.
Lucrarea este structurata in doua parti:
Partea I, Fise pe categorii de activitati vizeaza toate disciplinele din
planul cadru la clasa I, conform unei scheme orare propuse de catre autori, care cuprinde un numar maxim de ore pe saptamana (18 ore fara religie si optional): 8 ore la limba si literatura romana, 4 ore la matematica, o ora la cunoasterea mediului, o ora la educatie plastica, o ora la educatie muzicala, 2 ore la educatie fizica si o ora la abilitati practice.
Partea a II-a: Probe de cunoastere psihopedagogica in care sunt
selectate si prezentate probe, iar invatatorul trebuie doar sa completeze punctajul obtinut de catre fiecare elev, in urma aplicarii fiecarei probe, intr-un tabel, chenar sau sa bifeze intr-o casuta rezultatul (in functie de proba).
Datele obtinute prin completarea acestor caiete, coroborate cu informatiile obtinute prin probe complementare duc la intocmirea unei scurte caracterizari a clasei de elevi. In baza acestei caracterizari trebuie selectate si proiectate obiectivele si continuturile demersului educational ulterior cu clasa de elevi.
Autor : Leonte Rodica, Hussar Elena
Anul aparitiei : 2009
Nr. pagini : 68
OPINIA CITITORILOR