Brandurile globale. O cercetare cros-culturala

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.

Aparitie: 2009, Noiembrie
Format: 13x20 cm
Nr. pagini: 208

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0660 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.