Branduri senzoriale. Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi
PRP: 47,20 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,70 lei
Diferență: 8,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constand in sase pasi, al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI.
Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.
Pe baza a nenumarate exemple, avand ca obiect atat crearea unui produs, cat si experienta de vanzare, Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile, depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz.
Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75 % din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explica modul in care putem exploata aceste rezultate.
Branduri senzoriale este o opera capitala care ne explica in ce constau distinctiile intre cele mai renumite companii din lume atunci cand vine vorba despre integrarea celor cinci simturi - simt tactil, gust, miros, vaz si auz. Cartea va transforma modul in care comerciantii abordeaza conceptul de branding in totalitatea sa.
Charlie Bell,
Director General si Presedinte, McDonald`s
Branduri senzoriale inoveaza prin viziunea patrunzatoare privind modul in care impactul celor cinci simturi asupra marketingului poate transforma felul in care va construiti brandurile.
Andre Lacroix,
Director General, EuroDisney
Cartea contine idei nepretuite pentru a reinprospata viata propriilor dumneavoastra branduri.
Philip Kotler,
extras din Prefata
Martin Lindstrom are vocatia marilor idei. În Branduri senzoriale el creeaza concepte noi, luand ca exemple concrete companii renumite din intreaga lume. Cartea ne aduce la cunostinta existenta unor noi dimensiuni ale artei si stiintei administrarii brandului.
Alex Hungate,
Director de Vanzari, Reuters Group
Despre autor
Salutat de BBC ca fiind Futuristul mondial al brandurilor, Martin Lindstrom este unul dintre cei mai mari vizionari din domeniul antreprenorial.
În cei douazeci de ani de experienta in calitate de manager general in publicitate si consultant al unor companii prezente pe lista Fortune 500, el a schimbat lumea marketingului global.
Martin Lindstrom a fondat prima sa agentie de publicitate la varsta de doisprezece ani. Astazi este unul dintre cei mai distinsi experti in domeniul brandingului din intreaga lume, printre clientii sai extrem de valorosi numarandu-se Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars si Mercedez-Benz.
Lindstrom a ocupat postul de director operativ al companiei britanice Telecom-LookSmart si pe cel de manager al agentiei de publicitate BBDO.
De asemenea, a fondat si a condus BBDO Interactive Asia, fiind totodata co-fondator al companiei BBDO Interactive Europe, ambele devenind cele mai mari companii care ofera solutii in domeniul internetului din regiunile respective.
Lindstrom este un orator recunoscut pe plan international, a sustinut conferinte in peste 40 de tari.
Cuprins
Prefata de Philip Kotler
1 Mica industrie ia proportii
2 Unele companii fac ce trebuie
3 Dezasamblati-va brandul
4 De la branding 2-D la branding 5-D
5 Stimulare, intensificare si loialitate
6 Cuantificarea simturilor
7 Religia brandului: lectii invatate
8 Brandingul: o perspectiva holista
Studiul BRAND sense
Cateva cuvinte din partea cercetatorului
Multumiri
Martin Lindstrom
Editia I 2009
14. 5 x 20. 5 cm
304 pagini
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.
Pe baza a nenumarate exemple, avand ca obiect atat crearea unui produs, cat si experienta de vanzare, Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile, depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz.
Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75 % din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explica modul in care putem exploata aceste rezultate.
Branduri senzoriale este o opera capitala care ne explica in ce constau distinctiile intre cele mai renumite companii din lume atunci cand vine vorba despre integrarea celor cinci simturi - simt tactil, gust, miros, vaz si auz. Cartea va transforma modul in care comerciantii abordeaza conceptul de branding in totalitatea sa.
Charlie Bell,
Director General si Presedinte, McDonald`s
Branduri senzoriale inoveaza prin viziunea patrunzatoare privind modul in care impactul celor cinci simturi asupra marketingului poate transforma felul in care va construiti brandurile.
Andre Lacroix,
Director General, EuroDisney
Cartea contine idei nepretuite pentru a reinprospata viata propriilor dumneavoastra branduri.
Philip Kotler,
extras din Prefata
Martin Lindstrom are vocatia marilor idei. În Branduri senzoriale el creeaza concepte noi, luand ca exemple concrete companii renumite din intreaga lume. Cartea ne aduce la cunostinta existenta unor noi dimensiuni ale artei si stiintei administrarii brandului.
Alex Hungate,
Director de Vanzari, Reuters Group
Despre autor
Salutat de BBC ca fiind Futuristul mondial al brandurilor, Martin Lindstrom este unul dintre cei mai mari vizionari din domeniul antreprenorial.
În cei douazeci de ani de experienta in calitate de manager general in publicitate si consultant al unor companii prezente pe lista Fortune 500, el a schimbat lumea marketingului global.
Martin Lindstrom a fondat prima sa agentie de publicitate la varsta de doisprezece ani. Astazi este unul dintre cei mai distinsi experti in domeniul brandingului din intreaga lume, printre clientii sai extrem de valorosi numarandu-se Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars si Mercedez-Benz.
Lindstrom a ocupat postul de director operativ al companiei britanice Telecom-LookSmart si pe cel de manager al agentiei de publicitate BBDO.
De asemenea, a fondat si a condus BBDO Interactive Asia, fiind totodata co-fondator al companiei BBDO Interactive Europe, ambele devenind cele mai mari companii care ofera solutii in domeniul internetului din regiunile respective.
Lindstrom este un orator recunoscut pe plan international, a sustinut conferinte in peste 40 de tari.
Cuprins
Prefata de Philip Kotler
1 Mica industrie ia proportii
2 Unele companii fac ce trebuie
3 Dezasamblati-va brandul
4 De la branding 2-D la branding 5-D
5 Stimulare, intensificare si loialitate
6 Cuantificarea simturilor
7 Religia brandului: lectii invatate
8 Brandingul: o perspectiva holista
Studiul BRAND sense
Cateva cuvinte din partea cercetatorului
Multumiri
Martin Lindstrom
Editia I 2009
14. 5 x 20. 5 cm
304 pagini
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
OPINIA CITITORILOR