Branding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companii (editia Capital)
PRP: 14,35 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,76 lei
Diferență: 3,59 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Don Sexton
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
DIN CARTEA BRANDING VEI INVATA CUM:
- SA CONSTRUIESTI SI SA PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC
- SA-TI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL
- SA IDENTIFICI DIFERENTELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR SI cel AL SERVICIILOR
- SA DEZVOLTI UN BRAND PENTRU INVESTITIILE IMOBILIARE
- SA DEZVOLTI O POZITIONARE SI O STRATEGIE BUNA DE BRANDING
- SA ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TAU
- SA REVITALIZEZI UN BRAND
- SA UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILA PENTRU AFACERILE MICI
- SA-TI CONSTRUIESTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA IN CARIERA
- SA UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CRESTE VALOAREA AFACERII TALE
Cartile Scolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice si simple despre elementele de baza ale afacerilor in stilul Trump - de succes. Fiecare carte este scrisa de un expert renumit in domeniu, cu un„Cuvant inainte“ apartinandu-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare data, ilustrate prin exemple din viata reala, oferite fie de Trump, fie de alti directori executivi din organizatia sa. Perfecte pentru oricine vrea sa-si dezvolte afacerile, fara a avea masterate sau doctorate, aceste carti inteligente ofera sfaturi din lumea reala a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obtine in nicio scoala de afaceri - experienta.
Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia si presedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching si a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding si marketing au aparut in reviste ca Harvard Business Review si Journal of Marketing, fiind citat frecvent si in publicatii ca New York Times si BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cartii Trump University Marketing 101
Anul aparitiei: 2012
Numar pagini: 320 / Format: 13× 20 cm
Traducator: Catalin-Alexandru Georgescu
- SA CONSTRUIESTI SI SA PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC
- SA-TI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL
- SA IDENTIFICI DIFERENTELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR SI cel AL SERVICIILOR
- SA DEZVOLTI UN BRAND PENTRU INVESTITIILE IMOBILIARE
- SA DEZVOLTI O POZITIONARE SI O STRATEGIE BUNA DE BRANDING
- SA ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TAU
- SA REVITALIZEZI UN BRAND
- SA UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILA PENTRU AFACERILE MICI
- SA-TI CONSTRUIESTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA IN CARIERA
- SA UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CRESTE VALOAREA AFACERII TALE
Cartile Scolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice si simple despre elementele de baza ale afacerilor in stilul Trump - de succes. Fiecare carte este scrisa de un expert renumit in domeniu, cu un„Cuvant inainte“ apartinandu-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare data, ilustrate prin exemple din viata reala, oferite fie de Trump, fie de alti directori executivi din organizatia sa. Perfecte pentru oricine vrea sa-si dezvolte afacerile, fara a avea masterate sau doctorate, aceste carti inteligente ofera sfaturi din lumea reala a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obtine in nicio scoala de afaceri - experienta.
Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia si presedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching si a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding si marketing au aparut in reviste ca Harvard Business Review si Journal of Marketing, fiind citat frecvent si in publicatii ca New York Times si BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cartii Trump University Marketing 101
Anul aparitiei: 2012
Numar pagini: 320 / Format: 13× 20 cm
Traducator: Catalin-Alexandru Georgescu
OPINIA CITITORILOR