AUTOCAD 2005

PRP: 60,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 49,20 lei
Diferență: 10,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 728

DESCRIERE

Cine trebuie sa citeasca acest volum

Cartea de fata este o versiune actualizata si simplificata a celei mai populare serii de carti dedicate programului AutoCAD. Îndrumarele asigura instructiuni pas cu pas pentru a-i ajuta pe utilizatorii medii de AutoCAD sa invete mai repede. Utilizatorii cu experienta vor descoperi numeroase concepte unice si utile pentru o mai buna utilizare a instrumentelor pe care le cunosc deja. Bineinteles, aceasta carte prezinta noile si extraordinarele caracteristici ale programului AutoCAD 2005 in cadrul unui scenariu inspirat din realitate pe care toti utilizatorii il vor gasi familiar si aplicabil. Cartea de fata este destinata oricarei persoane care doreste sa porneasca de la un nivel elementar de cunostinte in materie de AutoCAD si sa-l imbunatateasca.

Cui nu ii este destinata cartea

În mod intentionat, volumul nu trateaza notiunile elementare de AutoCAD, cum ar fi utilizarea comenzii LINE si descrierea diverselor moduri Snap pentru obiecte, de exemplu. Cartea prezinta operatiile posibile cu o colectie de obiecte, de la editare la adnotare, de la modelare la plotare si multe altele.

Cum este organizata cartea

Cartea de fata este organizata in mai multe parti, pentru a va ajuta sa "asimilati" numeroasele caracteristici ale programului AutoCAD 2005.

Partea I: AutoCAD 2005 - Notiuni introductive

Bine ati venit la intalnirea cu AutoCAD 2005, cea mai recenta versiune a celui mai popular pachet software de desenare si proiectare asistata de calculator din lume. Partea I este dedicata unei vaste treceri in revista a numeroaselor caracteristici ale acestei versiuni a programului - caracteristici care includ comenzi noi, functionalitati de interfata noi si facilitati suplimentare de natura sa mareasca productivitatea prin sporirea eficientei muncii. Celelalte parti ale cartii sunt formate din grupuri de capitole dedicate anumitor aspecte ale programului AutoCAD si sunt concepute atat pentru a putea fi consultate cu usurinta, cat si pentru a prezenta programul AutoCAD 2005 intr-o maniera logica, usor de utilizat si inteligibila.

Partea a II-a: Initierea proiectelor

În cadrul partii a II-a, veti invata sa configurati si sa controlati mediul AutoCAD astfel incat acesta sa functioneze in mod eficient. Este prezentat si noul utilitar de gestiune Sheet Set al programului AutoCAD 2005. De asemenea, veti invata sa folositi straturile AutoCAD pentru a va organiza desenele si proiectele. Veti invata sa controlati aspectul unui obiect folosind tipurile de linie ale programului AutoCAD, dar si sa utilizati in mod eficient grosimile de linie. De asemenea, veti invata sa folositi sistemul de coordonate al programului AutoCAD pentru a realiza desene precise.

Partea a III-a: Crearea si editarea desenelor

În partea a III-a, invatati despre instrumentele de obtinere a informatiilor despre obiecte, precum si despre modul de selectare si modificare a acestora. Veti invata sa creati si sa folositi in mod corespunzator blocurile, atributele acestora si referintele externe (xref) pentru a valorifica incredibila forta pe care acestea o pun la dispozitie. De asemenea, veti invata despre AutoCAD DesignCenter, un puternic instrument care va permite sa cautati obiecte in fisierele desen si sa inserati in mod automat datele acestora in desenul curent, toate acestea fara a deschide desenele sursa originale. De asemenea, veti descoperi caracteristici unice ale hasurilor si instrumente pentru necesitatile dumneavoastra in materie de hasurare.

Partea a IV-a: Adnotare, cotare si plotare

În partea a IV-a, invatati despre obiectele de tip adnotare: text si mtext. De asemenea, vom prezenta utilizarea in AutoCAD a datelor din alte aplicatii Windows, prin legarea si inglobarea obiectelor (Object Linking and Embedding - OLE). Veti invata sa folositi obiectele si instrumentele de cotare ale programului AutoCAD, care va permit sa va descrieti mai usor desenul. Învatati sa folositi spatiul model si spatiul hartie si sa beneficiati de o caracteristica AutoCAD numita Layout (macheta), care faciliteaza lucrul in spatiul hartie. De asemenea, invatati sa creati reprezentari ale desenelor dumneavoastra folosind paradigma revolutionara de plotare a programului AutoCAD 2005, care foloseste fisiere de configurare a plotterului, tabele de stiluri de plotare si configuratii de pagina.

Partea a V-a: Particularizare si concepte avansate

Partea a V-a trateaza numeroase subiecte complexe, precum caracteristicile specializate de plotare si noul instrument Publish. Sunt de asemenea discutate noul concept de text Field al programului AutoCAD 2005 si noile obiecte de tip Table. De asemenea, invatati sa particularizati interfata AutoCAD 2005 pentru a o face sa functioneze mai eficient in raport cu necesitatile si mediul dumneavoastra. În plus, veti invata despre mecanismul CAD Standards din AutoCAD.

Partea a VI-a: Tehnici de proiectare tridimensionala in AutoCAD

În partea a VI-a va este prezentata lumea modelarii tridimensionale in AutoCAD 2005. Numeroase caracteristici faciliteaza si eficientizeaza sub aspectul timpului activitatea de constructie a modelelor dumneavoastra AutoCAD in trei dimensiuni. Ultimul capitol prezinta randarea si realizarea de prezentari foto-realiste ale modelelor dumneavoastra.

Cuprins

Introducere

Partea I: AutoCAD 2005 -Notiuni introductive

Capitolul 1: Ce este nou in AutoCAD 2005

Îmbunatatiri ale interfetei cu utilizatorul

Paletele cu instrumente

Tipuri de instrumente

Productivitate sporita

Îmbunatatiri ale hasurilor

Modul Osnap de tip jumatatea distantei intre doua puncte

Marirea/micsorarea obiectelor (zoom)

Editarea obiectelor de tip adnotare

Controlul procesului de desenare

Marcaje

Noua functionalitate a straturilor

Referinte externe

Cai relative de imagine

Scalarea textelor OLE

Îmbunatatiri ale sistemului de afisare

Ordinea de afisare

Îmbunatatiri ale comenzii 3D Orbit

Maximizarea unei zone predefinite a spatiului de afisare

Noi concepte de obiecte

Simboluri in Mtext

Fundale pentru mtext

Crearea unui tabel

Coduri de camp

Norul de revizuire

Seturi de desenare

O trecere in revista a aplicatiei Sheet Set Manager

Crearea unei pagini

Plasarea unei vederi

Vederi cu referinte incrucisate

Tabele cu liste de pagini

Arhiva si transmitere

Plotarea si datele de iesire

O caseta de dialog Plot noua si imbunatatita

Plotarea in fundal

Publicarea seturilor de tiparire

Publicarea seturilor DWF

Rezumat

Partea a II-a: Initierea proiectelor

Capitolul 2: Planificarea si organizarea proiectelor

Primii pasi: factori cheie ce trebuie organizati primii

Determinarea numarului de desene necesare

Determinarea nivelului de detaliere necesar

Determinarea relatiilor dintre desenele dumneavoastra

Crearea unei gestiuni eficiente a fluxului de lucru

Determinarea elementelor care se pot utiliza de mai multe ori

Determinarea modului de afisare a unui desen

Configurarea desenului dumneavoastra

Determinarea dimensiunii colii de hartie

Determinarea scarii de desenare

Crearea indicatoarelor

Determinarea unitatilor de masura si a unghiurilor

Rezumat

Capitolul 3: Începerea unui desen in AutoCAD

Caseta de dialog Startup

Optiunea de incepere Start from Scratch

Optiunea de incepere Use a Wizard

Optiunea de incepere Use a Template

Optiunea de incepere Open a Drawing

Crearea si salvarea unui fisier sablon

Controlul parametrilor de desenare

Sa revenim la limitele desenului

Controlul unitatilor de desenare

Definirea parametrilor de proiectare

Rezumat

Capitolul 4: Gestiunea proiectelor de desenare

Sa intelegem notiunea de pagina

Crearea unui set de pagini si importul paginilor

Crearea de pagini noi si utilizarea campurilor

Asamblarea continutului paginilor

Crearea etichetelor de vedere inteligente si a bulelor

Plasarea etichetelor de vedere si a bulelor

Transformarea intr-un utilizator versat al aplicatiei Sheet Set Manager

Crearea tabelelor cu liste de pagini

Conectivitatea bulelor

Caracteristica Page Setup Override si subseturile

Arhivarea seturilor de pagini

Accesul la seturile de pagini prin metode de programare

Rezumat

Capitolul 5: Organizarea unui desen cu ajutorul straturilor

Aplicatia Layer Properties Manager

Nume consecvente de straturi

Consideratii privind numele straturilor

Standarde predefinite

Nume mai lungi de straturi

Controlul proprietatilor obiectelor

Atribuirea de proprietati noilor obiecte: bara cu instrumente Layers and Properties

Valoarea ByLayer a unei proprietati

Proprietatea Color

Proprietatile Linetype si Lineweight

Proprietatea Plot Style

Controlul comportarii obiectelor cu aplicatia Layer Properties Manager

Vizibilitatea straturilor

Blocarea straturilor

Utilizarea caracteristicii Layer Filters

Aplicarea filtrelor de straturi

Crearea unor filtre de straturi cu nume

Utilizarea caracterelor de inlocuire in filtrele de straturi

Gruparea straturilor

Gruparea straturilor

Utilizarea starilor straturilor

Salvarea starii unui strat

Instrumentul Layer Previous

Rezumat

Capitolul 6: Utilizarea eficienta a tipurilor si a grosimilor de linie

Lucrul cu tipuri de linie existente

Atribuirea tipurilor de linie

Încarcarea tipurilor de linie

Lucrul cu factorul de scara al tipului de linie

Crearea si utilizarea tipurilor de linie particularizate

Definitii ale tipurilor de linii simple

Definitii de tipuri de linii complexe

Lucrul cu grosimile de linie

Atribuirea grosimilor de linie

Sa intelegem comportarea grosimilor de linie

Rezumat

Capitolul 7: Utilizarea sistemelor de coordonate

Sa intelegem notiunea de sisteme de coordonate

Sistemul WCS (World Coordinate System)

Sistemele de coordonate utilizator

Comanda UCS

Caracteristicile comenzii UCS

Comanda UCSICON

Rezumat

Partea a III-a: Crearea si editarea desenelor

Capitolul 8: Obtinerea informatiilor despre obiecte

Obtinerea de informatii despre entitati

Bara cu instrumente Properties

Bara cu instrumente Layers

Bara cu instrumente Styles

Utilizarea instrumentelor de interogare

Comanda DIST

Comanda LIST

Comanda Area

Comanda ID

Utilizarea caracteristicii Quick Select

Specificarea obiectelor ce urmeaza a fi filtrate cu ajutorul listei derulante Apply To

Lista derulanta Object Type

Zona Properties

Optiunea Operator

Utilizarea optiunilor din elementul de control How To Apply

Elementul de control Append to Current Selection Set

Utilizarea filtrelor de selectie a obiectelor

Definirea unor criterii simple de selectie pentru filtre

Definirea unor criterii complexe de selectie pentru filtre

Salvarea si restabilirea criteriilor pentru filtre

Determinarea prin interogare a ariilor blocurilor si referintelor externe

Extragerea datelor despre blocuri si atribute

Utilizarea comenzii ATTEXT

Formate de extragere

Utilizarea comenzii EATTEXT

Rezumat

Capitolul 9: Selectarea si manipularea obiectelor

Functionalitate de tip Windows

Copierea cu ajutorul memoriei Clipboard

Inserarea blocurilor prin decupare si lipire

Inserarea blocurilor prin tragere si plasare cu mouse-ul

Editarea punctelor de control

Optiunea Implied Windowing

Activarea punctelor de control

Activarea modurilor de editare a punctelor de control

Dezactivarea punctelor de control

Utilizarea modului Stretch

Utilizarea modului Move

Utilizarea modului Rotate

Utilizarea modului Scale

Utilizarea modului Mirror

Invocarea optiunii Base Point de editare a punctelor de control

Invocarea optiunii Copy de editare a punctelor de control

Modificarea proprietatilor unui obiect

Paleta Properties - notiuni elementare

Instrumentul Match Properties

Crearea si editarea grupurilor

Crearea unui grup

Selectarea unui grup in vederea editarii

Verificarea apartenentei la un grup

Modificarea unui grup existent

Stergerea unui grup

Explodarea obiectelor compuse

Comenzi de editare specializate

Editarea valorilor atributelor

Editarea referintelor externe

Editarea imaginilor cu rastru

Utilizarea obiectelor de tip WIPEOUT

Editarea multiliniilor

Editarea poliliniilor

Editarea curbelor spline

Editarea obiectelor de tip text si mtext

Lungirea si scurtarea obiectelor

Alinierea obiectelor

Modificarea numelor obiectelor denumite

Stergerea obiectelor cu nume

Rezumat

Capitolul 10: Crearea si utilizarea blocurilor

Sa intelegem notiunea de bloc

Caseta de dialog Block Definition

Definirea blocurilor

Inserarea blocurilor

Referinta de bloc

Crearea de atribute in blocuri

Definitia atributului

Crearea definitiilor de atribute pentru blocuri

Redefinirea blocurilor cu ajutorul caracteristicii de editare pe loc a referintelor

Utilizarea blocurilor imbricate

Notiunea de atribute de bloc

Utilizarea comenzii ATTEDIT cu atributele

Utilizarea comenzii -ATTEDIT cu atributele

Gasirea si inlocuirea atributelor

Instrumente de manipulare a atributelor

Aplicatia Block Attribute Manager

Aplicatia Enhanced Attribute Editor

Gestionarea eficienta a blocurilor

Comanda WBLOCK

Organizarea blocurilor

AutoCAD DesignCenter (ADC)

Rezumat

Capitolul 11: Lucrul cu referinte externe

Lucrul productiv cu desene

Caracteristica Partial Open a programului AutoCAD 2005

Caracteristica Partial Load a programului AutoCAD

Lucrul productiv cu referinte externe

Utilizarea referintelor externe sau a blocurilor

Inserarea unei referinte externe: atasare sau suprapunere

Eliminarea si reincarcarea referintelor externe

Inserarea permanenta a unei referinte externe: comenzile Bind si Xbind

Granite de decupare

Functia Demand Loading

Indexuri de straturi si spatiale

Gestionarea referintelor externe

Afisarea referintelor externe in modurile Tree View si List View

Caile referintelor externe

Referinte externe circulare

Utilizarea variabilei de sistem PROJECTNAME pentru a preciza caile de cautare a referintelor externe

Straturile referintelor externe si proprietatile lor

Caracteristica Reference Editing

Comunicarea actualizarii referintelor externe

Rezumat

Capitolul 12: Aplicatii ale caracteristicii DesignCenter

Interfata caracteristicii AutoCAD DesignCenter

Explorarea panoului Tree View al caracteristicii DesignCenter

Explorarea paletei caracteristicii DesignCenter

Afisarea imaginilor si a descrierilor obiectelor sursa

Încarcarea continutului in fereastra DesignCenter

Utilizarea functiei Load

Cautarea continutului utilizand functia Search

Adaugarea continutului in desen

DesignCenter Online

Rezumat

Capitolul 13: Desenarea modelelor de hasura

Crearea modelelor de hasura utilizand comanda BHATCH

Precizarea unui model

Obiecte hasura asociative si non-asociative

Definirea granitelor hasurilor

Problema insulelor

Editarea modelelor de hasura

Utilizarea comenzii HATCHEDIT

Editarea granitelor hasurilor

Considerente referitoare la hasuri

Alinierea obiectelor hasura

Descompunerea obiectelor hasura

Controlul vizibilitatii cu ajutorul variabilei de sistem FILLMODE

Selectarea obiectelor hasura impreuna cu granitele lor

Utilizarea achizitiei de puncte cu comanda HATCH

Modele de hasura in degrade

Particularizarea modelelor de hasura

Definirea antetului

Utilizarea comenzii BOUNDARY pentru delimitarea zonelor si a insulelor

Închiderea golurilor din granite

Rezumat

Partea a IV-a: Adnotare, cotare si plotare

Capitolul 14: Adnotari de tip text si mtext

Alegerea inaltimii corecte a textului

Alegerea unui stil de text

Definirea stilurilor de text

Alegerea unui font si a unui stil

Stabilirea efectelor speciale

Text pe un singur rand

Alegerea unei alinieri

Editarea textului pe un singur rand

Text pe mai multe randuri

Crearea obiectelor mtext

Editarea textului pe mai multe randuri

Caracteristicile meniului rapid al comenzii MTEDIT

Editarea secundara a obiectelor mtext

Verificarea ortografiei

Precizarea dictionarelor

Crearea unui dictionar suplimentar

Optiuni suplimentare pentru text

Activarea modului de afisare Quick Text

Stabilirea unui fisier font alternativ

Maparea fonturilor

Adaugarea textului sub forma de atribute

Tragerea si plasarea fisierelor text

Copierea textului utilizand memoria Clipboard

Modificarea proprietatilor textului

Scalarea textului

Modificarea alinierii textului

Translatarea spatiului

Rezumat

Capitolul 15: Aplicatii pentru obiecte OLE

OLE - legarea si inglobarea obiectelor

Importarea obiectelor in programul AutoCAD folosind tehnologia OLE

Utilizarea casetei de dialog Insert Object

Lipirea obiectelor OLE in programul AutoCAD

Utilizarea tragerii si plasarii pentru inserarea obiectelor OLE

Controlul proprietatilor obiectelor OLE

Controlul dimensiunilor obiectului OLE

Controlul obiectelor OLE utilizand meniul rapid

Controlul vizibilitatii obiectelor OLE

Lucrul cu obiecte OLE legate

Exportarea obiectelor AutoCAD utilizand tehnologia OLE

Rezumat

Capitolul 16: Cotare rapida

Cum sa deveniti expert in cotare

Cotarea liniara

Cote cu linie de baza

Cote rapide

Cote continue

Cote aliniate si rotite

Alte tipuri de cote

Cotele raza si diametru

Cote unghiulare

Cote in coordonate

Cote cu tolerante

Crearea notelor cu sageata indicatoare

Amplasarea cotelor intr-un desen

Avantaje si dezavantaje ale plasarii cotelor in spatiul model

Avantaje si dezavantaje ale plasarii cotelor in macheta

Cresterea productivitatii: sugestii si tehnici

Cresterea productivitatii cu ajutorul programelor produse de terte companii

Rezumat

Capitolul 17: Cote inteligente

Definirea stilurilor de cotare

Optiunile stilului de cotare

Sugestii pentru crearea unor stiluri de cotare eficiente

Modificarea cotelor

Editarea cu ajutorul punctelor de control

Editarea textului cotei

Actualizarea cotelor

Utilizarea comenzii DIMEDIT

Redefinirea variabilelor de cotare

Cotarea asociativa

Controlul asociativitatii

Utilizarea cotarii asociative

Cotarea asociativa si machetele

Campuri in interiorul cotelor

Rezumat

Capitolul 18: Machete in spatiul hartie

Utilizarea machetelor

Crearea machetelor

Limitele machetelor

Controlul datelor de iesire cu ajutorul caracteristicii Page Setup

Lucrul cu viewport-uri intr-o macheta

O comparatie intre viewport-urile alaturate si cele flotante

Bara de instrumente Viewports

Caseta de dialog Viewports

Accesul la comenzile pentru viewport-uri prin intermediul meniului rapid

Alinierea obiectelor in viewport-urile flotante

Controlul vizibilitatii straturilor in viewport-urile flotante

Rezumat

Capitolul 19: Productivitatea la plotare

Configurarea unui ploter

Caseta Autodesk Plotter Manager

Caseta Plotter Configuration Editor

Definirea stilurilor de plotare

Plot Style Manager

Alegerea tipului de tabel de stiluri de plotare

Adaugarea stilurilor de plotare la tabelele de stiluri de plotare

Crearea configuratiilor de pagina

Plotarea din programul AutoCAD 2005

Caracteristici ale casetei de dialog Plot

Rezumat

Partea a V-a: Particularizare si concepte avansate

Capitolul 20: Notiuni avansate despre plotare

Utilizarea fisierelor DWF

Formate de fisier DWF

Crearea unui fisier DWF de configurare a plotarii

Comanda PUBLISH

Trecerea in revista a comenzii PUBLISH

Crearea unui fisier de descriere a setului de desene

Plotarea cu ajutorul comenzii PUBLISH

Evidenta plotarilor

Plotarea in fundal

Rezumat

Capitolul 21: Utilizarea campurilor si a tabelelor

Prezentarea campurilor

Campuri

Inserarea campurilor

Modificarea campurilor

Adnotarea obiectelor si a campurilor

Ce sunt tabelele?

Stiluri de tabele

Crearea unui obiect tabel

Modificarea unui tabel

Exportarea continutului unui tabel

Rezumat

Capitolul 22: Particularizare fara programare

Particularizarea barelor de instrumente din AutoCAD

Modificarea unei bare de instrumente existente

Crearea unei bare de instrumente

Crearea instrumentelor particularizate

Adaugarea unui instrument particularizat pe o bara de instrumente

Prezentarea interfetei Tool Palettes (Palete de instrumente)

Controlul interfetei Tool Palettes

Particularizarea interfetei Tool Palettes

Rezumat

Capitolul 23: Particularizarea meniurilor

Crearea aliasurilor pentru comenzi

Tipuri de fisiere de meniu in AutoCAD

Sectiunile fisierelor de meniuri din AutoCAD

Utilizarea sectiunilor ***BUTTONS si ***AUX

Utilizarea sectiunii ***POP

Crearea macrocomenzilor de meniu

Utilizarea meniului Custom

Crearea macrocomenzilor de meniu

Utilizarea expresiilor AutoLISP in macrocomenzi de meniu

Rezumat

Capitolul 24: Implementarea standardelor CAD

Configurarea standardelor

Verificarea respectarii standardelor

Realizarea translatarii straturilor

Rezumat

Partea a VI-a: Tehnici de proiectare tridimensionala in AutoCAD

Capitolul 25: Introducere in spatiul tridimensional

Despre sistemele de coordonate tridimensionale

Definirea unui sistem de coordonate al utilizatorului (UCS) in spatiul tridimensional

Definirea unui nou sistem de coordonate

Regula mainii drepte

Utilizarea comenzii UCS Manager

Sisteme de coordonate UCS si viewport-uri

Variabile de sistem care controleaza sistemul UCS

Utilizarea viewport-urilor

Vizualizare interactiva in spatiul tridimensional

Aplicarea comenzii 3D Orbit pe modele

Ajustarea planurilor de decupare in vederea 3D Orbit

Utilizarea optiunii Continuous Orbit

Umbrirea unui model

Rezumat

Capitolul 26: Crearea desenelor tridimensionale

Lucrul cu linii, polilinii si polilinii tridimensionale

Utilizarea modurilor de prindere (object snap) si a filtrelor de puncte

Moduri de prindere pe obiecte

Filtre de puncte

Comenzile de editare ale programului AutoCAD in spatiul tridimensional

Utilizarea comenzilor MOVE, COPY, SCALE si ROTATE in spatiul tridimensional

Comanda MIRROR3D

Comanda ROTATE3D

Comanda ALIGN

Comanda 3DARRAY

EXTEND, TRIM si alte comenzi de editare in spatiul tridimensional

Lucrul cu regiuni

Rezumat

Capitolul 27: Aplicarea suprafetelor in spatiul tridimensional

Tehnici elementare de generare a suprafetelor

Utilizarea plaselor formate cu fete 3D sau cu fete poligonale

Lucrul cu comenzi avansate de generare a suprafetelor

Comanda EDGESURF

Comanda RULESURF

Comanda TABSURF

Comanda REVSURF

Comanda 3DMESH

Rezumat

Capitolul 28: Modelarea solidelor

Programul Autodesk Shape Manager

Crearea obiectelor primitive

Lucrul cu comenzile EXTRUDE si REVOLVE

Utilizarea comenzii EXTRUDE

Utilizarea comenzii REVOLVE

Operatii booleene in spatiul tridimensional

Modelare avansata cu comenzile FILLET si CHAMFER

Controlul reprezentarii solidelor

Conditii pentru liniile ascunse

Comenzi avansate de modelare a solidelor

Comanda SLICE

Comanda SECTION

Comanda INTERFERE

Editarea solidelor

Operatiile SOLIDEDIT

Optiunile Imprint si Shell

Rezumat

Capitolul 29: Randarea in spatiul tridimensional

Tipuri de randare

Procesul de randare

Crearea unei vederi

Crearea si atribuirea materialelor

Materiale de baza si materiale mapate

Lucrul cu lumini

Tipuri de lumini

Crearea unei lumini

Crearea luminii solare

Tiparirea unui model randat

Rezumat

Index

Detalii: Contine 1 CD

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0641 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.