Arta persuasiunii. Cum sa influentezi oamenii si sa obtii ceea ce vrei

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,75 lei
Diferență: 6,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Arta persuasiunii. Cum sa influentezi oamenii si sa obtii ceea ce vrei este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand astfel decizia finala in favoarea sa.
Destinate in primul rand oamenilor de afaceri care vor sa isi imbunatateasca abilitatile de relationare sau sa isi mareasca sansele de reusita, informatiile prezentate in acest volum pot fi la fel de utile oricui doreste sa stie mai multe despre importanta comunicarii si despre tehnicile utilizate in arta persuasiunii.
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant in comunicare, fiind specializata in comunicarea persuasiva si tehnici de negociere. In ultimii 15 ani a oferit consultanta unor lideri si manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de stiinta, sportivi, profesori si personalitati publice, pentru a-i ajuta sa-si perfectioneze abilitatile de comunicare si sa faca fata momentelor dificile din viata.

Titlu original:  The Art of Persuasion - How to Influence People and Get What You Want
Traducator: Nicoleta Stroie
Anul aparitiei: 2009
Numar pagini: 280
Format: 13×20 cm

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0636 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.