A patra cale - Volumul 2 (Uspensky P. D )
PRP: 37,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,80 lei
Diferență: 6,20 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: P.D Uspensky
Editura: RAM
Anul publicării: 2011
Categoria: Ezoteric
DESCRIERE
"Tot ceea ce mai inainte para haotic, neasteptat si accidental, disparea treptat. Incepea sa iasa la iveala un imens plan al Universului. Foarte riguros
gandit, perfect logic si coerent."
P. D. Uspensky
In lucrearea de fata, P. D. Uspensky, unul dintre cei mai cunoscuti discipoli ai lui Gurdjieff, expune intr-un mod clar si riguros sistemul ezoteric
initiat de catre maestrul sau, sistem in care intelepciunea orientala si occidentala sunt complementarea si armonios integrate.
Cuprins:
CAPITOLUL IX... 4
Studiul omului ca fiind o fabrica chimica - Diagrama hranei - Cele trei octave ale hranei si dezvoltarea lor - Primul stadiu cu un soc mecanic - Al doilea stadiu cu un soc constient - Al treilea stadiu cu al doilea soc constient - Valoarea relativa a celor trei hrane - Impresii - Amintirea-de-sine - Carbonul 12 - Rasul - Impresiile bune si rele - Impresiile ca hidrogeni diferiti - Controlul impresiilor - Lucrul asupra MI 12 - Centrii si viteza lor - Centrii superiori si caracteristicile lor - Conectarea cu centrii superiori - Centrii superiori si drogurile - Telepatia - Necesitatea de a creste productia de materii superioare - Energia si stocarea ei - Acumulatorii - Conectarea cu marele acumulator - Cascatul - intreaga munca trebuie concentrata asupra constiintei.
CAPITOLUL X... 36
Noi nu putem "face" - Importanta realizarii adevarului acestei idei - Iluzia de a "face" si ce anume o produce - in viata totul se intampla, dar in munca trebuie sa invatam sa "facem" - Mergand impotriva curentului - "Actiunea" interioara - Un cerc vicios si iesirea din el - Coordonarea centrilor - "Actiunea" incepe cu "non-actiunea" - Controlul interior - Facand imposibilul si ce inseamna aceasta - Punand mai multa presiune in eforturile cuiva - Mintea asupra vointei - Ce este vointa in deplinul sens al cuvantului si ce este vointa noastra? - Vointa noastra ca rezultanta a dorintelor - Conflictul interior si lupta - Renuntarea la vointa - Noi avem doar momente scurte de vointa - Disciplina - Necesitatea amintirii-de-sine - Constientizare inseamna vointa - Scopul ca un factor de control - Necesitatea reintoarcerii constante la problema telului - Vointa-proprie si voluntaritatea? - Frictiunea - Munca impotriva vointei-proprii - Nu se poale face nimic fara scoala? - Necesitatea muncii regulate - Raspantiile - Crearea lunii in fiinta proprie - Centrul de gravitatie - Super-efortul - Ce creeaza stimuli pentru munca.
CAPITOLUL XI... 69
Necesitatea studiului principiilor si metodelor scolare - Trei moduri de lucru - Binele si raul in relatie cu cele trei moduri de lucru - Necesitatea de intelegere - Scopuri si nevoi ale scolii spirituale - Punandu-l pe celalalt in propriul loc - O organizatie este necesara pentru munca practica - Ce este "munca"? - Evaluarea - Munca cu oamenii - Munca pentru scoala - Grija fata de organizatie Tipul corect de oameni - Scoala celei de-a Patra Cai - Atitudinea corecta - Plata - Cum sa platesti? - Centrul gravitatiei - Disciplina - Reguli - Nefacand ceea ce este nenecesar - Abandonul propriilor decizii - Necesitatile pentru intalnire - Socuri in munca scolara - Ideea de alegere - Munca fizica - Cunoasterea scolara - Oameni ai mintii superioare - Pot scolile influenta viata?
CAPITOLUL XII... 108
Necesitatea, de intelegere a ideilor mai importante aii sistemului - Limitarile fiintei - Posibilitatile transformarii fiintei - Casnicul, vagabondul si lunaticul -Hasnamuss - Somnul si posibilitatea de trezire - Realizari si cuvinte - Cum sa cresti atitudinea emotionala - Simtul proportiei - Amintirea-de-sine - A te cunoaste si a te vedea pe sine - A fi serios - Lupta cu obiceiurile - intelegerea mecanicitatii - Eforturile - Studiul-de-sine - Observatia de-sine - Socurile - Cum sa fii mai emotiv? - Punand mai multa presiune in munca - Antrenarea centrului emotional - Emotiile pozitive - Emotiile placute si neplacute - Cresterea evaluarii - Cum apar lucrurile noi - incetineala intelegerii - Ridicand standardul propriu.
CAPITOLUL XIII... 146
Diferitele categorii ale actiunilor umane Modul corect si gresit de folosire a triadelor - Studiul activitatilor umane - Amintirea punctului de plecare - Separarea interioara - invatand cunoasterea falsei personalitati - Mastile - Tampoane si slabiciune - Studiul metodelor - Alarme - Imposibilitatea studierii sistemului din punctul utilitar de vedere - Limbajul filosofic, teoretic si practic - Trei grade scolare - Gandirea corecta - Gandurile lungi si scurte - Rolul intelectului Valori diferite - Curiozitatea corecta si gresita - Atitudinea critica - Influentarea celorlalti - Povestea omului smecher si a Necuratului.
CAPITOLUL XIV... 184
Dificultatile personale - Necesitatea de a gasi cea luai urgenta si mai persistenta dificultate - Emotiile negative, imaginatia, gandirea formala Crearea de noi puncte de vedere - Lupta cu identificarea - Trei categorii de emotii negativa si cum se poate lupta cu ele - Transformarea emotiilor negative - Iritarea - Lenea Starile negative de1 inertie - Diferitele forme de imaginatie - Renuntarea la suferinta - Suferinta voluntara ca cea mai mare forta pe care o avem - Rolul suferintei in viata organica - Omul este special facut pentru, a evolua - Responsabilitatea in munca personala - Necesitatea de a munci pe mai multe linii deodata - Gandirea formatoare si caracteristicile ei - Gandirea asociativa - Nevoia centrilor superiori de a intelege adevarul - Meditatia - Gandirea corecta - Conversatiile imaginare - Diferitele sensuri ale credintei - Viata dupa moarte.
CAPITOLUL XV... 221
Ideea de esoterism - Melotla logica si psihologica de gandire - Explicarea metodei psihologice - Ce implica ideea de esoterism - Anumite tipuri de idei esoterice devin accesibile doar in perioade dificile - Necesitatea de a fi unit - Materialitatea cunoasterii - Cunoasterea inalta si cum difera de cunoasterea obisnuita - Acumulatorii cunoasterii - Scoli - Poate cineva influenta evenimente exterioare? - Studiul vietii - Mari evenimente din viata si influenta lor - Cai subiective si calea obiectiva - Atitudinile ca mijloace de schimbare a influentelor - A fixa valoarea evenimentelor din viata - Disparitia gradata a influentelor de tip B - Motivul descresterii influentei cercurilor esoterice - Lipsa de pregatire - Sistemul si cum este invatat - Diferite trepte - Moartea scolilor si conditiile necesare pentru existenta lor - Legatura sistemului cu crestinismul - A muri si a te naste - Rugaciunea - Sugestii privind studiul Rugaciunii Domnului.
CAPITOLUL XVI ... 256
Idee: de reintoarcere poate fi privita doar ca o teorie - Relatiile diferite ale oamenilor fata de posibilitatea de reintoarcere - Trei stadii succesive - De ce trebuie sa fie limitata posibilitatea receptionarii influentelor de lip C - Amintirea vietilor trecute - Teoria reincarnarii ca o simplificare a ideii de reintoarcere - Imposibilitatea descoperirii dovezii - Suntem limitati de starea fiintei noastre - Diferitele tipuri de esenta ca cel mai puternic argument in favoarea pre-existentei - De ce scolile nu pot reaparea - Studiul reintoarcerii intr-o viata - Reintoarcerea eterna nu este vesnica - Posibilitatea variatiilor - Sansele sunt limitate si timpul scurt - Amintirea-de-sine si reintoarcerea - Personalitatea si reintoarcerea - Studiul mintii copiilor - Originea ideii de reintoarcere - Trei dimensiuni ale timpului - Ideea reintoarcerii si sistemul - Timpul paralel - Limitarile mintii noastre - Tendintele de creste si reintoarcerea - Posibilitatile de intalnire a scolii la o data viitoare - A fi pregatii - Este punctul de plecare acelasi pentru oricine? - Scoala si cererile facute in ea - Moartea esentei - Reintoarcerea si dala mortii - Revenirea evenimentelor din lume - Singurul lucru este acela de a te trezi.
Anul aparitiei: 2011
Format: 13X20 cm
Nr. pagini: 288
gandit, perfect logic si coerent."
P. D. Uspensky
In lucrearea de fata, P. D. Uspensky, unul dintre cei mai cunoscuti discipoli ai lui Gurdjieff, expune intr-un mod clar si riguros sistemul ezoteric
initiat de catre maestrul sau, sistem in care intelepciunea orientala si occidentala sunt complementarea si armonios integrate.
Cuprins:
CAPITOLUL IX... 4
Studiul omului ca fiind o fabrica chimica - Diagrama hranei - Cele trei octave ale hranei si dezvoltarea lor - Primul stadiu cu un soc mecanic - Al doilea stadiu cu un soc constient - Al treilea stadiu cu al doilea soc constient - Valoarea relativa a celor trei hrane - Impresii - Amintirea-de-sine - Carbonul 12 - Rasul - Impresiile bune si rele - Impresiile ca hidrogeni diferiti - Controlul impresiilor - Lucrul asupra MI 12 - Centrii si viteza lor - Centrii superiori si caracteristicile lor - Conectarea cu centrii superiori - Centrii superiori si drogurile - Telepatia - Necesitatea de a creste productia de materii superioare - Energia si stocarea ei - Acumulatorii - Conectarea cu marele acumulator - Cascatul - intreaga munca trebuie concentrata asupra constiintei.
CAPITOLUL X... 36
Noi nu putem "face" - Importanta realizarii adevarului acestei idei - Iluzia de a "face" si ce anume o produce - in viata totul se intampla, dar in munca trebuie sa invatam sa "facem" - Mergand impotriva curentului - "Actiunea" interioara - Un cerc vicios si iesirea din el - Coordonarea centrilor - "Actiunea" incepe cu "non-actiunea" - Controlul interior - Facand imposibilul si ce inseamna aceasta - Punand mai multa presiune in eforturile cuiva - Mintea asupra vointei - Ce este vointa in deplinul sens al cuvantului si ce este vointa noastra? - Vointa noastra ca rezultanta a dorintelor - Conflictul interior si lupta - Renuntarea la vointa - Noi avem doar momente scurte de vointa - Disciplina - Necesitatea amintirii-de-sine - Constientizare inseamna vointa - Scopul ca un factor de control - Necesitatea reintoarcerii constante la problema telului - Vointa-proprie si voluntaritatea? - Frictiunea - Munca impotriva vointei-proprii - Nu se poale face nimic fara scoala? - Necesitatea muncii regulate - Raspantiile - Crearea lunii in fiinta proprie - Centrul de gravitatie - Super-efortul - Ce creeaza stimuli pentru munca.
CAPITOLUL XI... 69
Necesitatea studiului principiilor si metodelor scolare - Trei moduri de lucru - Binele si raul in relatie cu cele trei moduri de lucru - Necesitatea de intelegere - Scopuri si nevoi ale scolii spirituale - Punandu-l pe celalalt in propriul loc - O organizatie este necesara pentru munca practica - Ce este "munca"? - Evaluarea - Munca cu oamenii - Munca pentru scoala - Grija fata de organizatie Tipul corect de oameni - Scoala celei de-a Patra Cai - Atitudinea corecta - Plata - Cum sa platesti? - Centrul gravitatiei - Disciplina - Reguli - Nefacand ceea ce este nenecesar - Abandonul propriilor decizii - Necesitatile pentru intalnire - Socuri in munca scolara - Ideea de alegere - Munca fizica - Cunoasterea scolara - Oameni ai mintii superioare - Pot scolile influenta viata?
CAPITOLUL XII... 108
Necesitatea, de intelegere a ideilor mai importante aii sistemului - Limitarile fiintei - Posibilitatile transformarii fiintei - Casnicul, vagabondul si lunaticul -Hasnamuss - Somnul si posibilitatea de trezire - Realizari si cuvinte - Cum sa cresti atitudinea emotionala - Simtul proportiei - Amintirea-de-sine - A te cunoaste si a te vedea pe sine - A fi serios - Lupta cu obiceiurile - intelegerea mecanicitatii - Eforturile - Studiul-de-sine - Observatia de-sine - Socurile - Cum sa fii mai emotiv? - Punand mai multa presiune in munca - Antrenarea centrului emotional - Emotiile pozitive - Emotiile placute si neplacute - Cresterea evaluarii - Cum apar lucrurile noi - incetineala intelegerii - Ridicand standardul propriu.
CAPITOLUL XIII... 146
Diferitele categorii ale actiunilor umane Modul corect si gresit de folosire a triadelor - Studiul activitatilor umane - Amintirea punctului de plecare - Separarea interioara - invatand cunoasterea falsei personalitati - Mastile - Tampoane si slabiciune - Studiul metodelor - Alarme - Imposibilitatea studierii sistemului din punctul utilitar de vedere - Limbajul filosofic, teoretic si practic - Trei grade scolare - Gandirea corecta - Gandurile lungi si scurte - Rolul intelectului Valori diferite - Curiozitatea corecta si gresita - Atitudinea critica - Influentarea celorlalti - Povestea omului smecher si a Necuratului.
CAPITOLUL XIV... 184
Dificultatile personale - Necesitatea de a gasi cea luai urgenta si mai persistenta dificultate - Emotiile negative, imaginatia, gandirea formala Crearea de noi puncte de vedere - Lupta cu identificarea - Trei categorii de emotii negativa si cum se poate lupta cu ele - Transformarea emotiilor negative - Iritarea - Lenea Starile negative de1 inertie - Diferitele forme de imaginatie - Renuntarea la suferinta - Suferinta voluntara ca cea mai mare forta pe care o avem - Rolul suferintei in viata organica - Omul este special facut pentru, a evolua - Responsabilitatea in munca personala - Necesitatea de a munci pe mai multe linii deodata - Gandirea formatoare si caracteristicile ei - Gandirea asociativa - Nevoia centrilor superiori de a intelege adevarul - Meditatia - Gandirea corecta - Conversatiile imaginare - Diferitele sensuri ale credintei - Viata dupa moarte.
CAPITOLUL XV... 221
Ideea de esoterism - Melotla logica si psihologica de gandire - Explicarea metodei psihologice - Ce implica ideea de esoterism - Anumite tipuri de idei esoterice devin accesibile doar in perioade dificile - Necesitatea de a fi unit - Materialitatea cunoasterii - Cunoasterea inalta si cum difera de cunoasterea obisnuita - Acumulatorii cunoasterii - Scoli - Poate cineva influenta evenimente exterioare? - Studiul vietii - Mari evenimente din viata si influenta lor - Cai subiective si calea obiectiva - Atitudinile ca mijloace de schimbare a influentelor - A fixa valoarea evenimentelor din viata - Disparitia gradata a influentelor de tip B - Motivul descresterii influentei cercurilor esoterice - Lipsa de pregatire - Sistemul si cum este invatat - Diferite trepte - Moartea scolilor si conditiile necesare pentru existenta lor - Legatura sistemului cu crestinismul - A muri si a te naste - Rugaciunea - Sugestii privind studiul Rugaciunii Domnului.
CAPITOLUL XVI ... 256
Idee: de reintoarcere poate fi privita doar ca o teorie - Relatiile diferite ale oamenilor fata de posibilitatea de reintoarcere - Trei stadii succesive - De ce trebuie sa fie limitata posibilitatea receptionarii influentelor de lip C - Amintirea vietilor trecute - Teoria reincarnarii ca o simplificare a ideii de reintoarcere - Imposibilitatea descoperirii dovezii - Suntem limitati de starea fiintei noastre - Diferitele tipuri de esenta ca cel mai puternic argument in favoarea pre-existentei - De ce scolile nu pot reaparea - Studiul reintoarcerii intr-o viata - Reintoarcerea eterna nu este vesnica - Posibilitatea variatiilor - Sansele sunt limitate si timpul scurt - Amintirea-de-sine si reintoarcerea - Personalitatea si reintoarcerea - Studiul mintii copiilor - Originea ideii de reintoarcere - Trei dimensiuni ale timpului - Ideea reintoarcerii si sistemul - Timpul paralel - Limitarile mintii noastre - Tendintele de creste si reintoarcerea - Posibilitatile de intalnire a scolii la o data viitoare - A fi pregatii - Este punctul de plecare acelasi pentru oricine? - Scoala si cererile facute in ea - Moartea esentei - Reintoarcerea si dala mortii - Revenirea evenimentelor din lume - Singurul lucru este acela de a te trezi.
Anul aparitiei: 2011
Format: 13X20 cm
Nr. pagini: 288
OPINIA CITITORILOR