40 de modele pentru Olimpiada de Limba si literatura romana clasele V-VIII. Volumul (VIII)

PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,40 lei
Diferență: 6,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2016

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Olimpiadele scolare reprezinta spatiul optim pentru valorizarea unor premise
favorabile innascute sau a unor capitaluri culturale sau de cunostinte dobandite,
pe care le au unii elevi, carora scoala moderna trebuie sa le ofere un program de
educatie rafinat, particularizat si diversifica
t.

Acest volum este destinat elevilor de gimnaziu capabili de performanta la
limba si literatura romana. Cele 40 de teste (cate zece pentru fiecare clasa) au
fost gandite conform noii structuri a subiectelor pentru Olimpiada de limba si
literatura romana, oferind posibile contexte de eXersare a continuturilor si
competentelor specifice, prevazute de programa scolara in vigoare, derivate din
competentele generale 3 si 4, care vizeaza comunicarea scrisa (receptarea me-
sajului scris si producerea de mesaje scrise). Ele sunt modele de lucru care au
drept scop familiarizarea elevilor cu modalitatea organizarii concursului, cu
programa de concurs, cu exigentele noii structuri a subiectelor, formularile
itemiilor fiind facute explicit, pentru a dirija invatarea.

 
Variantele din concurs vor raspunde nevoii de a elibera de clisee practicile
educative, nuantand si potentand formularile obisnuite de la evaluarile nationale,
oferind astfel olimpicului - elevul cu inclinatie nativa spre studiu, posesor al
unei culturi umaniste corespunzatoare varstei, care se foloseste de competitie
pentru a-si ascuti puterea de adaptare la situatii noi de viata - sansa de a-si va-
lorifica aptitudinile intelectuale si competentele dobandite.
 

Noua structurare a subiectului respecta Domeniile de continut prevazute de
programa actuaia: lectura, practica rationala si functionala a limbii, ele-
mente de constructie a comunicarii.
 

Primul subiect al probei, Lectura (Intelegerea textului si Scrierea despre
textul iictional/ nonflctional), va urmari o separare de analiza aspectului formal
al unui text, cu intentia de a patrunde forma interioara, nucleul sau ideatic. De
aceea, sarcinile de lucru au caracter aplicativ, maximizand astfel capacitatea
elevului de a gandi logic, de a analiza un text din perspective diverse, oferindu-i
acestuia posibilitatea exprimarii unor sentimente, emotii, atitudini etice fata de
textul indicat si a raportarii la diverse situatii de viata. O astfel de abordare a
textului da elevilor cu potential sansa sa se exprime original si creativ, intr-un-
context adecvat. Textele-suport au fost alese potrivit necesitatilor impuse de
notiunile cuprinse in programa si respecta urmatoarele criterii: valoric, formativ,...


Anul aparitiei: 2016
Numar de pagini: 208

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0501 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.